Madzia_samo_zlo

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Madzia Hajto
Główny blog madzia-samo-zlo.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Madzia_samo_zlo

Czesto tutaj piszę...  aż jestem pełna podziwu sobie. Nie mam ostatnio o czym pisać, bo chyba nie zacznę gwęgać o tym, że dwóch gości ma przerypane, bo wybrali sobie zły obiekt westchnień (hehe mnie) albo o tym, że osatnio zawalam wszystkie sprawdziany. Dzisiaj dostalam akurat pałę z niemca. Mówi się trudno. Ach mialam się nie dołować ..... wrr. Nie no ale o tym to napiszę do (...)

Zobacz pełny wpis »
W sobotę była u mnie Monika, było fajnie. Spotkalysmy naszych "kolegów" u mnie na ośce. Umówilyśmy się na łyżwy na dzisiaj. Byłam z Moniką na lodowisku no i nie tylko z Moniką bo i z Gosią i jej chłopakiem Bartkiem. Było zajebiście. Na początku strzliłam parę lip, ale to szczegół. Na lodowisku to chyba ja wywalałam się najwięcej na glebe, bo nawet te dzieciaki, które poprzych (...)

Zobacz pełny wpis »
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPROBOWAŁAM TROSZECZE UPIĘKSZYĆ SWOJEGO BLOGA SIE JAKOŚ NIE WYCHOIDZŁO. MI SIE I TAK PODOBA CHOCIAŻ MYŚLALAM O BARDZIEJ PROFESJONALNEJ GRAFICE. NO COŻ DO MONICZKI TRZEBA BĘDZIE PÓJŚĆ PO RADĘ ;) TEN MÓZG PEWNIE BARDZIEJ KUMA. KURCZE NIE WIEM JAK ZROBIĆ TO ARCHIWUM, MĄDRZY LUDZIE POMOŻCIE. NO I MOŻE MACIE JAKIŚ POMYSŁ ŻEBY SZYBKO SCHUDNĄĆ. COŚ MYŚLALAM O TAŃCU NOWO (...)

Zobacz pełny wpis »
Biedactwa. Co druga osóbka na GG na w opisie coś o miłości. Z jednej strony im zazdroszczę a z drugiej współczuję. Pamiętam jak jeszcze niedawno przeżywałam to jak chodziłam z Mateuszem, a później to nasze rozstanie.Dobra to może wytłumacze to moje zdanie powyżej. Otóż zazdroszczę im troche tego, że mają za kim latać i o kim myślec. Fajnie jest mieć żabki w brzuchu. Z drugiej jedna (...)

Zobacz pełny wpis »
WWWWWWWWWWWWWWNie chce mi się pisać o Sylwestrze bo jak raz napisalam to się notka skasowala więc napiszę w skrócie. Bylo nawet fajnie. Dwaj wujkowie próbowali mnie nauczyc tańczyć do Disco polo, no może no nie było żywe Disco polo ale jak na moje spaczone uszy brzmialo podobnie. Hehe i tak im się nie udalo. Po północy wszystkich olalam i poszłam spać (po co tracić czas na beznadzi (...)

Zobacz pełny wpis »
RRRRRRWczoraj było zajebiście. Pojechałam o 13 do Monisi.Spotkalam Gosię i Bartka ich trzech kolegów. Pogadalyśmy, pogniłyśmy u Monisi i pojechalyśmy na lodowisko w poszukiwaniu ludzikow. Noestety nie znalazłyśmy nikogo i okazało się, że Gosiaczek jest z Bartkiem w STARS-ie. Doszedł do nas Marcin i pogmniliśmy najpierw z tego jak grali w bilard a póżniej z tago jak Bartek myło glow (...)

Zobacz pełny wpis »
Kurde jakiś lipny humor, miałam zamiar pograć sobie w Simsiki ale mi jakś humor nie sprzyja :( Pościągalm sobie troche nowości. Miałam do Świąt tutaj nie zaglądać z braku czasu a tu wal. Wyjątkowo zaczęłam prasować 8) Na GG nikogo interesującego nie ma ale z chęcią kogoś poznam :)) Dobra drugi raz podaje swoje GG bo może kogoś interesuje znajomosć ze mną ??? Dobra macie : 3182755. (...)

Zobacz pełny wpis »
LKJLKJLKJLKJLKJLKJLKJLKAle mnie ten parzteciarz wkurza. Nie pozwolę sobie żeby takie wielkie "kaka" mowiło na mnie śmiećKurde nie wiem co ja mu zrobie ale jedno jest pewne, będzie żałował, że wogóle zaczął. Wczoraj była jazda. Nie było Budryska i tym samym nie było fizyki i na zastępstwo przyszedł mój kochany wujeczek. Jak tylko nen wieprz zaczął się sadzić mój wujek w inteligentny (...)

Zobacz pełny wpis »
Jakoś ostatnio notek nie ma ;p SorX ale naprawdę nie mam czasu ;p nawet na listy nie odpisuje ;p Teraz wiecznie mnie w chacie nie ma :p ale jest git, nie mam nic przeciwko :) JejQ ile minek ;p Nie mam żadnej wolnej przerwy bo mnie ciągle jakiś ludzik nachodzi :) Niedawno (właściwie tydzień temu) skończyłam walkę o moją GAnjUSię (kolczyk) bo mi taki Kuba zabrał ;p No ale Madzia oczy (...)

Zobacz pełny wpis »
Z góry sorry za słownictwo. Doszłam właśnie przed pięcioma minutami, że na warto wierzyć w żadne słowo. Mówię Wam nie wierzcie. Ja jestem szczera ale kurwa są chamy. Nie wierzcie. Pierdole właśnie się przekonałam. Nie będę dawała konkretnego przykładu, bo nie chce mi się, ale pewien człowiek coś mi powiedział, a po 20 minutach to samo powiedział innej osobie. Najgorzej, że w m (...)

Zobacz pełny wpis »