Lines

Profil blogerki.

Informacje ogólne

Lokalizacja Warszawa
Główny blog gosiacostampisze.blogi.pl »
Data urodzenia 1968-05-31
Wiek 56 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Lines

Postaram się nie dawać takich informacji o Majorce, które można znaleźć w Wikipedii. Będą tu głównie moje spostrzeżenia. Zacznę jednak od tego jak realizowałam wyjazdowe plany. W zasadzie Majorka nie była w planach ale przekonała nas cena hoteliu jaki udało się znaleźć. Na Booking.com zarezerwowaliśmy na początku roku pokoje (...)

Zobacz pełny wpis »
 Właściwie to tego wpisu nie powinno być na tym blogu ponieważ nie zorganizowaliśmy sobie sami tego wyjazdu ale z drugiej strony to udało się dość tanio wyjechać. Zapłaciliśmy za 2 osoby dorosłe i dziecko ok. 4380 zł. za dwa tygodnie. Tylko szkoda, że bez wyżywienia, na miejscu okazało się, że ceny są dość wysokie i już w drugim tygodniu pobytu musiałam się trochę zapożyczyć (...)

Termin wyjazdu - druga połowa czerwca 2013 r. Przelot 4 osób liniami Ryanair w jedną stronę 1000 zł. razem z jednym bagażem rejestrowanym. Powrót LOT-em za 2000 zł., ale mogliśmy mieć 4 bagaże w luku. Wyjechaliśmy z jednym bagażem a  wracaliśmy z trzema. W Hiszpanii dokupiliśmy jeszcze jedną walizkę i wózek dla czterolatka. Nie zabraliśmy (...)

Umówiliśmy się z bratem męża i jego rodziną, że oni na camping na Gargano pojadą samochodem a my tam jakoś dolecimy i dojedziemy. Zarezerwowaliśmy domki na campingu Rancho: https://www.rancho.it/villaggio-turistico-gargano/ i wszystko było naprawdę w porządku. Domki miały dwie duże sypialnie i salon z aneksem kuchennym. Wyposażone były dość dobrze, (...)

Zobacz pełny wpis »
   Tym razem dwa tygodnie wakacji, o ile dobrze pamiętam w drrugiej połowie lipca. Było bardzo ciepło a woda po prostu bajka. Trochę tu ten wpis nie pasuje, ale w końcu to sami sobie zorganizowaliśmy wakacje w biurze podróży. Zapłaciłam ok. 7000 zł. za pobyt 15 dniowy, za trzy osoby dorosłe i dziecko. Nie mieliśmy wyżywienia ale w hotelu kali pigi & (...)

Jak zwykle wyjazd zaplanowałam dużo wcześniej, już w lutym zaczęłam szukać biletów lotniczych dla mojej rodziny, czyli trzech osób dorosłych i dziecka. Udało mi się kupić bilety do Barcelony za jakieś 1700 zł - razem z jednym bagażem rejestrowanym (oczywiście w obie strony) i wykupionymi miejscami. Jak na lipiec to chyba całkiem nieźle. Potem przys (...)

Pomysł padł i lecimy, już nawet kawałek Teneryfy widać.    Połowa lutego i taki widok z tarasu. Poza tym ciepło, zamieniliśmy zimowe kurtki na koszulki z krótkim rękawem i krótkie spodenki. Sam wyjazd kupiony w opcji Last Minute, po raz pierwszy kupiłam cały pakiet na dwa dni przed odlotem. Za trzy osoby dorosłe i dziecko zapłaci (...)

Zobacz pełny wpis »
   Pierwszy raz pojechaliśmy całą rodziną za granicę i od razu w takie miejsce, o którym od zawsze marzyłam. Domek na kempingu Rosapineta w miejscowości Rosolina Mare zarezerwowałam za nieduże pieniądze w firmie Poznański Travel : https://poznanski.travel.pl/ . Przydaje się ich przedstawiciel na kempingu, czasami trzeba coś się dowiedzieć, albo zaint (...)

Fajnie jest dostać 50 zł. za nic, wystarczy tylko wykupić noclegi przez Booking.com korzystając z tego linka:     https://www.booking.com/s/31_6/m0piot08    trzeba go skopiować i wkleić w przeglądarce      Po zrealizowaniu pobytu otrzymasz 50 zł zwrotu!   A jak potem jeszcze zaprosisz kogoś tak jak ja to d (...)

Lot do Bułgarii planowaliśmy już w styczniu 2020 r., zarezerwowaliśmy Hotel, całe szczęście na Bookingu z opcją bezpłatnego anulowania. W lutym kupiliśmy bilety na samolot w Ryanair. W marcu zaczęła się pandemia, nasze loty w czerwcu się nie odbyły, Ryanair je odwołał. Została opcja spędzenia wakacji tylko na działce na Warmii. W tym czasie odkryłam jak wiele zalet ma własna działk (...)