Les-nastolatka

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Iza X.
Lokalizacja Łódź
Główny blog les-nastolatka.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 51 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Les-nastolatka

Dawno nic nie napisałam.. Może dlatego, że wszystko co chciałabym napisać wydaje mi sie takie mało istotne? Za każdym razem, gdy siadam do klawiatury z checią dodania notki, zatrzymuje sie w płowie drogi mówiąc "to bez sensu". Jak oddać to wszystko co czuje? Jak oddać cały ten trud i walke która przychodzi do mnie każdego poranka i mówi "Dzień dobry! Masz och (...)

Zobacz pełny wpis »
WORLD TRADE CENTER Tutaj nie potrzeba komentarza. Wszyscy doskonale pamietamy co sie stalo i jaki wplyw to wywarlo na swiat. Chcialabym jednak pokazac ofiary tego tragicznego wydarzenia, ktore aktywnie działały w organizacjach wspierajacych osoby kochające tę samą płeć... To tylko garstka z nich.. bo nikt nie wie ilu z nich zginelo pod gruzami WTC.. PensylwaniaMark Bingh (...)

Zobacz pełny wpis »
Przepraszam was, że tyle nie pisałam.. Moje życie było zbytnio zabiegane, by to wszystko móc posklejać do kupy i zapisać w postaci słów...a może to ja sie zablokowałam i nie byłam w stanie wydusić ani ksztyny komentarza do tego wszystkiego co dzieje sie obok mnie? Co do mojej 18-tki.. to cóż.. nie było za różowo:( Rodzice dowiedzieli sie z kim spę (...)

Zobacz pełny wpis »
Dzisiaj przypadkiem trafiłam na wzmianke o Sinead O'Connor i poczułam iż musze poznać co siedzi w jej duszy. Mam czasami chwile że musze poznać dogłębnie osobe która mnie zafacsynowała, bo wiem że dzieki temu moge się dużo nauczyć. Juz miałam wiele takich osób- nie tylko sławnych ale też zwykłe koleżanki dzieki którym dokonuje się zawsze jakaś zmiana w m (...)

Zobacz pełny wpis »
W następnej notce obiecuje ustosunkować się do waszych wypowiedzi pod poprzednią notką narazie jednak chciałabym wkleić pewnien list... Gabriel Garcia Marquez, 74 - letni, wybitny pisarz kolumbijski, autor m.in. słynnej powieści "Sto lat samotności", laureat Nagrody Nobla z 1982 roku -jest chory na raka limfatycznego. Pisarz wycofał się z życia publicznego i do swoich (...)

Zobacz pełny wpis »
Poczytałam sobie dzisiaj kilka innych blogow o tematyce podobnej do mojej i niestety muszę stwierdzić, że nie były one zbyt optymistyczne (zresztą, który blog jest :-) ??). Nie wyjdzie mi to napewno na dobre, bo mam mnóstwo nauki i jak każdy znalazłam świetną wymówke, żeby sobie to wszytko olać. No nie ważne... najważniejsze, żeby jutro nie wpadły nauczycielom zb (...)

Zobacz pełny wpis »
Dzisiaj myślałam, że wyjde z siebie podczas lekcji religii. Chyba pierwszy raz w ciągu tylu lat został poruszony temat homoseksualizmu!! Byłam w totalnym szoku, a po podyktowaniu tematu słychać było tylko jedno imie "Iza".. Połowa napewno zorientowała sie o co chodzi, a druga udawała że tego nie zauważyła.... Temat: Homoseksualizm w świetle religii katolickiej. Je (...)

Zobacz pełny wpis »
Niedawno znalazłam w internecie pewne opowiadanie, które wydało mi się bardzo osobiste. Miałam wrażenie jakby ktoś zapisał coś o mnie (wystarczy zmienić imie)... coś, czego ja nie potrafiłam ująć w słowa...  Kiedy to czytałam nareszcie poczułam, że nie jestem sama.. Dziewczyną, która napisała poniższy tekst jest Kasandra, której dziękuje z ca (...)

Zobacz pełny wpis »
Padło pytanie czemu zamieszczam coś co przynajmniej w moim przypadku mija się z prawdą.. Zamieściłam ten tekst bo są to badania statystyczne, a jak wiadomo statystyka nie musi zgadzać się ze wszystkimi przypadkami. To co jest opisane w poniższych notkach jest prawdą chociaż w 90% i to niezaleznie od wieku. Część dziewczyn już jako nastolatki odkrywają, (...)

Zobacz pełny wpis »
Jestem zła!!! Pieprzyć ten świat.. pieprzyć to wszystko!!!!!!!!!!! Dzisiaj jak jechałam tramwajem na angielski wyobrażałam sobie jak to by było gdyby pijak (dziwnie wyglądający), który stał obok mnie nagle wyciągnął nóż i mnie nim dźgnął.  Zastanawiałam się co ja bym w takiej sytuacji zrobiła i ludzie stojący obok mnie. Wiecie co sobie pomy (...)

Zobacz pełny wpis »