Lenka1900

lenka1900

Informacje ogólne

Lokalizacja Bialystok
Główny blog cieszsiezyciemteraz.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-05-13
Wiek 49 lat
Ostatnia aktywność 12 dni temu

Blogi zarządzane przez Lenka1900

Najciekawsze wpisy Lenka1900

Generalnie mówi się, że na Filipinach ludzie odżywiają sie głównie owocami morza, rybami i owocami. My byliśmy w małej miejscowości, gdzie ta teoria nie do końca miała zastosowanie w praktyce. Podstawowym jedzeniem, które było tam najbardziej popularne był pansit. Pansit to danie złożone z ugotowanego makaronu ryżowego a potem smażonego w woku n (...)

Zobacz pełny wpis »
Głównym celem naszego przybycia na Filipiny było uczestnictwo w uroczystości zaślubin naszego syna, który podjął decyzję ożenku właśnie w tym miejscu na świecie z dziewczyną, która reprezentowała lokalną społeczność. Zanim jednak wzięliśmy udział w owej uroczystości, doświadczyliśmy Usmana, o czym już wspominałam. A historia miała si (...)

Jeż i zając. Bajka Lwa Tołstoja.   https://pixabay.com     Spotkał zając jeża i mówi: - Wszystko z tobą w porządku jeż, tylko nogi masz krzywe, które się plączą. Jeż się rozgniewał i mówi: - A ty dlaczego śmiejesz się, że moje nogi są krzywe? Moje krzywe nogi biegają szybciej niż twoje proste. Pozwól mi tylk (...)

Kolejną wspaniałą plażą, tym razem z różowo-białym piaskiem i turkusową wodą odwiedziliśmy w Matnog Sorsogon - Subic. W drodze do portu na inne wyspy, stojąc w korku autokarów czekających na odprawę promową, patrząc na niesamowity azjatycki ruch samochodów poprzetykany pieszymi, trycyklami, jeepnejami i wszyskim innym na czym można podró (...)

Zobacz pełny wpis »
Bajka: Dwóch braci. Autor: Lew Tołstoj.   Dwóch braci postanowiło razem pilegrzymowaćna . Pewnego dnia po południu położyli się odpocząć w lesie. Kiedy się obudzili, zobaczyli, że obok nich leży kamień a na nim jest coś napisane. Zerwali sie i zaczęli czytać: "Kto znajdzie ten kamień, niech idzie prosto do lasu w kierunku wschodu słońca. Pot (...)

I oto nasz urlop rozpoczął się w pełni. Będąc jeszcze w Polsce zrobiłam rezerwację, korzystając z wyszukiwarki Agoda, w resorcie wypoczynkowym Amor nad samym morzem, jednocześnie mając świadomość, że piasek tu nie jest taki, jaki sobie wymarzyłam, bowiem jest wulkaniczny i czarny, mnie natomiast marzył się biały, jak na Filipiny przystało. Nic to, pomyślalam, p (...)

Muszę przyznać, że podróż była długa. Spędziliśmy w niej z mężem wiele godzin. Było jednak ciekawie a książka, którą wzięłam z przekonaniem, że przeczytam, została na dnie podróżnej torby. W Warszawie nie było opóźnienia. W Stambule mieliśmy 12 godzin czekania. Zwiedziliśmy lotnisko, zjedliśmy, ustaliliśmy, że najlepszy internet (...)

Zobacz pełny wpis »
Tak pisałam wcześniej, wspomnę nieco o samej uroczystośći. Ślub odbył się w Legazpi, w hotelu Alicia na drugi dzień po tajfunie. Miasto oraz cała okolica bliższa i dalsza niestety stały pod wodą i nie wszyscy goście dotarli. Sam hotel złożony z dwóch części po dwóch stronach jednej z głównych ulic miasta prezentował się nie źle. Prezencja (...)

Długo się zastanawiałam czy podzielić się swoim hobby czyli odnawianiem starych mebli. Mam już kilka na swoim koncie ale tym razem postanowiłam odnowić stare krzesło, które straciło swój blask jakiś czas temu a mimo to wciąż jest w moim domu. Tak więc postanowiłam nadać mu nowe życie.     Jak widać moje krzesło to mebel tapicerowany a (...)

Z pewnością jesteście ciekawi skąd pomysł na wyjazd na Filipiny. Otóż, kiedy ma się dzieci, nigdy nie wiadomo co się wydarzy. Tak też było w moim przypadku. Mój jedyny, dorosły już syn poinformował nas, że chce ożenić się z dziewczyną z Filipin, właśnie w jej kraju. Oczywiście każdy ma swoje zdanie, ja jednak przyjęłam to do wiadomości i posta (...)