Lenka1900

lenka1900

Informacje ogólne

Lokalizacja Białystok
Główny blog cieszsiezyciemteraz.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-05-13
Wiek 54 lat
Ostatnia aktywność 33 dni temu

Blogi zarządzane przez Lenka1900

Najciekawsze wpisy Lenka1900

Generalnie mówi się, że na Filipinach ludzie odżywiają sie głównie owocami morza, rybami i owocami. My byliśmy w małej miejscowości, gdzie ta teoria nie do końca miała zastosowanie w praktyce. Podstawowym jedzeniem, które było tam najbardziej popularne był pansit. Pansit to danie złożone z ugotowanego makaronu ryżowego a potem smażonego w woku na głębokim tłusz (...)

Zobacz pełny wpis »
Głównym celem naszego przybycia na Filipiny było uczestnictwo w uroczystości zaślubin naszego syna, który podjął decyzję ożenku właśnie w tym miejscu na świecie z dziewczyną, która reprezentowała lokalną społeczność. Zanim jednak wzięliśmy udział w owej uroczystości, doświadczyliśmy Usmana, o czym już wspominałam. A historia miała się następująco. Ślub miał od (...)

Kolejną wspaniałą plażą, tym razem z różowo-białym piaskiem i turkusową wodą odwiedziliśmy w Matnog Sorsogon - Subic. W drodze do portu na inne wyspy, stojąc w korku autokarów czekających na odprawę promową, patrząc na niesamowity azjatycki ruch samochodów poprzetykany pieszymi, trycyklami, jeepnejami i wszyskim innym na czym można podróżować, dotarliśmy (...)

Ew. Jan. 3:10-18,36. 10. Odpowiedział Jezus i rzekł mu: Jesteś nauczycielem w Izraelu, a tego nie wiesz? 11. Zaprawdę, zaprawdę powiadam ci, co wiemy, to mówimy, i co widzieliśmy, o tym świadczymy, ale świadectwa naszego nie przyjmujecie.12. Jeśli nie wierzycie, gdy wam mówiłem o ziemskich sprawach, jakże uwierzycie, gdy wam będę mówił o niebieskich? 13. A nik (...)

Zobacz pełny wpis »
I oto nasz urlop rozpoczął się w pełni. Będąc jeszcze w Polsce zrobiłam rezerwację, korzystając z wyszukiwarki Agoda, w resorcie wypoczynkowym Amor nad samym morzem, jednocześnie mając świadomość, że piasek tu nie jest taki, jaki sobie wymarzyłam, bowiem jest wulkaniczny i czarny, mnie natomiast marzył się biały, jak na Filipiny przystało. Nic to, pomyślalam, przecież na białe pias (...)

W mojej historii jest taki epizod, co to mnie natchnął do wspomnień. Dotyczy dodatkowej pracy. Otóż w dobie dziwnej, granej komedii pandemii przez najbogatszych tego świata, wprzęgnęło się wielu ludzi w schemat poszukiwania dodatkowego zajęcia, chociaż pomysł ten jest popularny od zawsze. Czasem owo dodatkowe zajęcie staje się głównym a czasem musi się stać. I kiedys (...)

Muszę przyznać, że podróż była długa. Spędziliśmy w niej z mężem wiele godzin. Było jednak ciekawie a książka, którą wzięłam z przekonaniem, że przeczytam, została na dnie podróżnej torby. W Warszawie nie było opóźnienia. W Stambule mieliśmy 12 godzin czekania. Zwiedziliśmy lotnisko, zjedliśmy, ustaliliśmy, że najlepszy internet jest w Starbucksie, gdzie (...)

Zobacz pełny wpis »
Mijają dni, tygodnie i lata. Kiedy zaczynasz ową życiową wędrówkę naiwnie sądzisz, że będzie bardzo długa a ty jesteś na tyle wyjątkowy, że przewrócisz świat. Kiedy patrzę na młode pokolenie użytkowników nowych technologii, widzę jak wielkie mają oczekiwania i jak bardzo starają się wykorzystać wszystko, co jest dostępne do realizacji swoich celów. Społe (...)

Wiem dobrze, że najlepiej czytają się smaczki z czyjegoś życia a nie Słowo Boże. Wiem dobrze, że rzesza ludzi przekazuje sobie stare treści, które już dawno utraciły aktualność. Jeśli oglądasz stare, pożółkłe ogłoszenie sprzedawanego auta sprzed wielu lat i wciąż tkwisz w przekonaniu, że pewnego dnia nazbierasz potrzebną kwotę do jego zakupu to chcę Ci powiedzieć, że (...)

Tak pisałam wcześniej, wspomnę nieco o samej uroczystośći. Ślub odbył się w Legazpi, w hotelu Alicia na drugi dzień po tajfunie. Miasto oraz cała okolica bliższa i dalsza niestety stały pod wodą i nie wszyscy goście dotarli. Sam hotel złożony z dwóch części po dwóch stronach jednej z głównych ulic miasta prezentował się nie źle. Prezencja jego była bardziej oka (...)