Laurie

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Laurie Forester
Lokalizacja Ustroń
Główny blog laurie.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 49 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Laurie

Najciekawsze wpisy Laurie

Hey Sic!   Nie dobijaj sie, nie otworzę Ci NIe wygladam dziś przesadnie ładnie Późno przyszedł sen, przyszedł i był zły Nie mam siły na zabawę w przyjaźń   Nie, nie, nie, nie to nie mówię nie gdy myslę nie Czemu więc czytasz nie Jakby nie było tak?!   NIe dobijaj sie, nie otworzę Ci Całeciało mam obolałe Późno przyszedł sen, (...)

Zobacz pełny wpis »
           Wszystko mi się poplątało, cały świat kręci mi się wokół głowy, ale ja się tym jakoś nie przejmuję. Możliwe, że to dopiero wierzchołek góry lodowej, ale nie zamierzam się tym przejmować, chyba to do mnie jeszcze nie dotarło. Z resztą sami zobaczcie, całkiem niedawno, bo w zeszły poniedziałek (...)

Zobacz pełny wpis »
Już sama nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć... coś mnie dławi od środka jak z nim rozmawiam i nie wiem co to jest, to mnie przeraża, czuję się tak jakby odebrano mi wszystkie możliwości obrony. Kolce opadły, nie potrafię używać mojego ciętego języka, nie potrafię zabijać oczami...zabrał to wszystko ze sobą...nie oddał nic, zabrał wszystko, zabrał wszys (...)

Zobacz pełny wpis »
Fantastycznie się dzisiaj bawiłam pomimo tego,że nie widziałam mojego faceta. Byłam dzisiaj w kinie z moją paczką, fantastycznie ludzie, mam nadzieję że tak się to utrzyma, bo nigdy nie czułam się lepiej niż właśnie teraz. Byliśmy na "Pięknym umyśle", naprawdę film wart obejrzenie, w mojej ocenie jest na trzecim miejscu wśród filmów zaraz po "Seksmisji" i "Wł (...)

Zobacz pełny wpis »
Piszę listy do samej siebie...nie wiem czy to normalne jest...listy są przecież od kogoś do kogoś, a jeśli jest się nikim?Podpisuję KWC, już postanowłam, muszę to zrobić, po prostu muszę! Dzisiaj mój chłopak powiedział, że musi ze mną poważnie porozmawiać, wiem o co mu chodzi, ja znam poważne rozmowy zaczynające się długim milczeniem a kończące jeszcze dł (...)

Zobacz pełny wpis »
Komunikaty:   1.Obudziłam się z bólem szyii, to największy postrzał jaki kiedykolwiek miałam... 2. Zwaliłam wszystko na karkówce z PO 3. Dostałam 3 ze spr z angola, to znaczy że piątka poszła się paść 4.Dużo rozmawiałam dzisiaj z Piotrkiem :) 5. Angielski dodatkowy był OK, nie pytała 6. Chyba złamałam duży palec u nogi na wczorajszych zawodach (tak (...)

Zobacz pełny wpis »
Siedzę w pokoju, sama. Ciebie tu nie ma. a jednak czegoś mi brakuje...   Śnię o tym, że idę przez park. Ciebie w tym śnie nie ma. Z czarnej drogi podnoszę rękawiczkę, dziwnie znajomą...   Rano jak zwylke idziemy razem do szkoły. Udaję, że Cię nie kocham, to takie łatwe...       Tydzień...cóż, muszę się jakoś przyzwycz (...)

Zobacz pełny wpis »
                Nie wiem już sama co mam o tym myśleć. Mój pan "eks" zachowuje się conajmniej dziwnie...chociaż to może jest normalne, jesteśmy teraz jak najlepsi przyjaciele, tacy najlepsiejsi...no nie wiem, najwyżej sfiksuje i koniec! Miałąm dzisiaj wywadówkę która byłaby bardzo spokojna gdy (...)

Zobacz pełny wpis »
Mężczyźni. Jacy oni są nam potrzebni...niby wszystko potrafimy zrobić same, my silne, wyzwolone kobiety, ale tak patrząc z boku to nie możemy żyć bez świadomości, że gdzieś tam jest ktoś do kogo możemy się przytulić i poczuć bezpiecznie. Nie wiem, może nie wszystkie dziewczyny tak uważają, ale jest pewnie jakaś część która zgadza się ze mną w tej kwestii (...)

Zobacz pełny wpis »
!NOTKI! Mój chłopak po dłuższym nie odpowiadaniu na cokolwiek przysłał mi dzisiaj SMSa z zapytaniem czy coś jest nie tak.... Nic mu nie napisałam, niech się sam domyśli, że tygodniowa przerwa w jakichkolwiek kontaktach dużo psuje w związku...fuck...znów to samo! Z braku czasu, zrozumienia i chęci jednej ze stron rozpadł się kolejny związek Laurie F. coraz lepiej (...)

Zobacz pełny wpis »