Krecik530

Profil blogera.


Informacje ogólne

Lokalizacja Katowice
Główny blog jatv.blogi.pl »
Data urodzenia 1974-06-02
Wiek 51 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Krecik530

prubując coś wyjaśnić dzwonię dzwonię i dzwonię , bęzmyślne idiotki próbują mnie zrobić w wała, rugaja - upominają i twierdzą że czego się czepiam jak jeszcze tv - naprawionego nie widziałem , pytam się co naprawiono yyyyyyyyyy no nic , no to kur....... nie widziałem swojego zje....... tv za 6 kawałków . Brawo Philips Ale najlepsze jest co czytam na stronie tych co d (...)

Zobacz pełny wpis »
Szanowny Kliencie Piotr Kret, Pragniemy poinformować, iż zostało utworzone zlecenie serwisowe dla Państwa sprawy numer: 02177959.  W ciągu około 5 dni roboczych skontaktuje się z Państwem serwis w celu umówienia wizyty. Z poważaniem, Paulina Nowak Biuro Obsługi Klienta Przyjerzdza kierowca , dosyć miły ale uszkadza mi dwie śruby w podstawce , no nic jakoś (...)

Zobacz pełny wpis »
Nazwa konta Piotr Rodzaj Pomoc techniczna Status Nowy Opis ZGŁOSZENIE REKLAMACJI NA SERWIS 02177959 NAZWA PRODUKTU: TV PHILIPS NR SERYJNY PRODUKTU: FZ1A2016005911 NR MODELU: 65PUS9435/12 OPIS REKLAMACJI: w dniu dzisiejszym otrzymałem informację że przy moim tv nic nie będzie zrobione chociaż białe plamy obejmują pół tv oraz zmieniają kolory wyświet (...)

Zobacz pełny wpis »
Zaczeło się od tego że po siedmiu dniach w moim 65 calowym TV jakże renomowanej i światowej firmy Philips połówa ekranu zrobiła się biała. Ale co tam myślę sobię przecież firma dba o swoją reputację i TV wymieni . I już dostałem na odlew bo jako słuchający innych czyli tutaj tych co mi go wnieśli z RTV......... karton wywaliłem no bo i gdzie bym go trzymał. Ale dalej ufnie s (...)

Zobacz pełny wpis »
więc po wysłaniu zdjęć dostaję następnego maila , ciągle miło , światowo , a tyle złego naczytałem się o tej marce , oszczercy . Szanowny Kliencie Piotr Kret, Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać Państwu następujące informacje.   Po konsultacji z działem technicznym Pana TV zostanie skierowany do serwisu na napra (...)

Zobacz pełny wpis »
Szanowny Kliencie Piotr, Dziękujemy za Państwa uwagi do procesu napraw gwarancyjnych telewizorów Philips w nawiązaniu do Państwa sprawy numer: 02231778. Państwa zgłoszenie zostanie teraz indywidualnie rozpatrzone przez przedstawicieli producenta.  Po jego analizie otrzymają Państwo odpowiedź w terminie do 5 dni roboczych. Dziękujemy za kontakt.   Z pow (...)

Zobacz pełny wpis »
tv po niby reklamacji , plama jeszcze większa , jak pisze serwis jakość prawidłowa dla tego modelu odbiornika (...)

Zobacz pełny wpis »

Drogi uĹźytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.