Kolejna21

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Lokalizacja Lublin
Główny blog mojeitwoje.blogi.pl »
Data urodzenia 1998-07-06
Wiek 24 lat
Ostatnia aktywność 296 dni temu

Najciekawsze wpisy Kolejna21

No to tak. Ten post pisze , zeby sie rozliczyc z zycia! :D To pół roku było dość dziwne :D dużo chłopów poczynając od Dominika na początku roku , aż do teraz kiedy wrócił ,ale to akurat skomplikowane :D W tym roku uprawialam seks z 3 panami. - Przemo , Robert iiii moj boy czyli Paweł <3 Z Przemem i Robertem bylo chujowo serioooo, ale z Pawłem b (...)

Zobacz pełny wpis »
hej. Pare dni temu kupiłam książkę "kobiety które kochaja za bardzo" , bardzo mnie ona pochłonęła. Dzięki niej , krok po kroku poznaje kim jestem i jakie może być dalsze moje życie. Patrzę bez nadziei w przyszłość. Zrozumiałam,  że nie wiem jak bym się starała nigdy nie będę normalną osobą. Opisywane są w niej osoby które jak ja żyły w (...)

Zobacz pełny wpis »
Hejka , jestem tu nowa. Sądze , że założenie tutaj pozwoli mi pokonać swoją własną nieśmiałość przed ludźmi i w końcu się otworzę na swoje własne skrywane uczucia. Wiem , że tego bloga i tak pewnie nikt nie przeczyta , ale jeśli tak to może moja historia komuś pomoże chociaż przez krótki moment. Mamy dziś 14 grudnia 2019 roku , wiadomo zaczynają si (...)

Zobacz pełny wpis »
Próbuje zmienic wszystko w swoim życiu. Jednak to trudniejsze niż myślalam. Zastanawiam się czemu to wszystko się dzieje w moim życiu. Najwidoczniej jestem smutną osobą jak to powiedział Michał. Ostatnie czasy dały mi dużo do myślenia. Michał mnie wykorzystał. Ludzie mnie nie lubią. Faceci mają mnie w dupie. Czuję czasami mega szczęście. Nie rozumiem chci (...)

Zobacz pełny wpis »
Mamy już 4 stycznia 2k20 , myślałam , że będzie super. Czuję samotność , ale wierzę , że czeka na mnie coś miłego i fajnego. Muszę się wziąć w garść. Cele na ten rok : -zaliczyć algorytmy -znaleźć praktyki ( stworzyć dobre CV) - ogarnąć nieźle angielski chociaż żeby mieć stopień B2 -znaleźć miłość życia - odciąć się od toksycznych ludzi (...)

Zobacz pełny wpis »
Nie rozumiem tego co się dzieje. Nie wiem czy go wciąż kocham , nie wiem tego serio :( Czy to juz po prostu strach albo nwm. Teraz pojechał do swojego domu to pewnie go tam nastawiają przeciwko mnie. A i on tez pewnie zaczął opowiadać co i jak. Wstyd wstyd wstyd. Serio. Czuje sie troche wykorzystana , bo gdy u niego byylo zle to on mogl u nas byc mieszkac i znosic wszystko. (...)

Zobacz pełny wpis »
Wracam z kolejnymi dawkami nieszczescia. Ciesze sie ,ze moge sie tu wypłakać teoretycznie. Kwarantanna powoli się kończy , a ja znowu jestem w punkcie wyjscia. Przez cala kwarantanne pisałam z dwoma chlopakami , w sumie 3.  Z jednym skonczylam tydzien temu , z drugim wczoraj. A ten 3.. skonczyl ze mna po spotkaniu w niedziele. Okazalam sie zbyt brzydka i gruba wciaz. A (...)

Zobacz pełny wpis »
wnioski tak jakby :   Muszę przestać spotykać się z chłopakami. Na obecna chwilę są -Przemek -Dominik ( on jest dziwny bez dotyku) -Michał -Kacper -Bartek -Marcin (ruchanie ma być) -Kuba Muszę uzmysłowić sobie wszystko. Żaden z nich nie będzie moim chłopakiem , więc muszę z nimi skończyć pisanie , a zwlaszcza z Dominikiem , bo on mnie tylko zwodzi. (...)

Zobacz pełny wpis »
To co , mamy dziś wigilię ? Podobno najcudowniejszy dzień pod słońcem. Niby tak , każdy sobie składa życzenia jest super. Każde te święta są dla mnie takim samym wydarzeniem co zawsze , czekanie na życzenia od kraszy i smutek kiedy ktoś o mnie zapomni. Teoretycznie w tym roku prawie każdy to zrobił , oprócz najważniejszych. Czuję pustkę wewnętrzną. Wczor (...)

Zobacz pełny wpis »
Mam ochote to skonczyc. Nie wiem juz co do niego czuje. Czesciej mnie irytuje. Nie jestem szczesliwa kompletnie. Każdy dzień to męka. Chcialabym zeby sie wyprowadzil. Chyba milosc sie juz skonczyla :( Mowi sie trudno , zyje sie dalej. Ale co dalej ? znowu zostane sama. Chociaz w sumie juz czuje sie sama. Ani nie przytuli ani nic. Chyba sądził , że bede we wszystkim uległa a (...)

Zobacz pełny wpis »