Kizia

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Magdalena K
Główny blog kizia.blogi.pl »
Data urodzenia 1985-07-21
Wiek 37 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Ostatnie komentarze Kizia

nie sadzilam ze jeszcze kogos znajde... ze jeszcze ktos pisze. Muszelko jak dobrze Cie widziec :*

Zobacz całą dyskusję »
cytat naprawde piekny.mnie sie bardzo podobal. I prosze sie natychmiast odezwac jak tylko bedziesz na necie!

Zobacz całą dyskusję »
hallo hallo romku, hallo hallo mietku. co sie nie odzywasz na gg? chyba sie nie obrazilas? btw: jak sie seans udal?

Zobacz całą dyskusję »
ja sie z kumcia zgadzam... pewnie sie za malo staral :)

Zobacz całą dyskusję »
no moze nie bedzie to konieczne, bo oto jestm ja :) kizia leniwa :)

Zobacz całą dyskusję »
gdyby sie dalo... ale sie nie da wiec codzien musimy zmagac sie z czyms co nazywa sie ... zyciem. wszystkiego dobrego Sloneczko :*

Zobacz całą dyskusję »
ja na mily poczatek mialam:propedeutyke fizjoterapi,biologie i biochemie :D i tez sie ciesze jak Ty

Zobacz całą dyskusję »
bedzie.... przeciez musi byc :) trzymaj sie cieplo :*

Zobacz całą dyskusję »
Jarciu! Przepraszam, ze skasowalam Twoj komentarz. Ale wiazal sie on z czyms czego nie powinnam pisac na blogu. Wybacz mi prosze. A moglabys mi pdeslac ten cytat na gg? Bardzo Cie prosze, to moj nr: 2494754

Zobacz całą dyskusję »
ooooooooo... przywolalas wspomnienia!Te najcudowniejsze.... moj kochany krakow...

Zobacz całą dyskusję »
a ja faceta od PO tak nie lubialam ze nigdy nie siedzialam prosto i nie chodzilam z dekolem. klucilam sie z nim i w ogole.... ale o 5 wyklucilam :) powodzenia :*

Zobacz całą dyskusję »
i mnie tam nie bylo? :(( ciesze sie, ze sie usmmiechasz :)

Zobacz całą dyskusję »
dziekuje! dziekuje! dziekuje! i jeszcze raz dziekuje!

Zobacz całą dyskusję »
hihihi... taaak... sex.... poezja :D ale zaby takie rady od staruszka... moze sam mial ochote :D ale jestm okropna :(

Zobacz całą dyskusję »
moj pies zjadl rodzicom cala kanape... a poza tym to chyba malo kto teraz cuzje swieta. pozdrawiam :*

Zobacz całą dyskusję »
Znajomi, ktorzy zawsze beda przy Tobie :) Gdziekolwiek nie pojdziesz!

Zobacz całą dyskusję »
Z calego serce bede trzymala za Was kciuki. Jesli sie kochacie to nie poddawajcie sie. Walczcie o milosc i szczescie przy sobie. Walczcie ze wszystkich sil!

Zobacz całą dyskusję »
To wspaniale, ze masz dobry humor. Oby jak najdluzej! :*

Zobacz całą dyskusję »
No... to juz masz z kim isc na noc sw. Patryka... i wiem, ze punkty 1 i 3 takze sie spelnia. ale zycze Ci 1 i 3 w szczegolnosci. A pamietaj, ze ja mam zawsze racje :P

Zobacz całą dyskusję »
Aj Sloneczko nie wiedzialam, ze sie przenioslas. Ale juz sobie zapisuje i teraz sie ode mnie nie odpedzisz :)

Zobacz całą dyskusję »