Kermitka

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Aneta Ciszewska
Główny blog kermitka.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 50 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Kermitka

Zalozylam sobie bloga, ale nie jestem pewna czy stac mnie na taka szczerosc, aby jesli ktos tu z rozpedu wejdzie mial sie w co zaczytac. Jestem... juz od 20 lat jestem, a moze dopiero od dwudziestu, nie wazne. Tak naprawde to jestem prawie zwyczajna osoba, choc dokladnie nie jestem pewna czym charakteryzje sie zwyczajny czlowiek, tylko czasami nie mam zupelnie komu powiedziec co mn (...)

Zobacz pełny wpis »