Kazuro

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Aa Bb
Lokalizacja Dębica
Główny blog kazuro.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 50 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Kazuro

dziś normalnie myślałem że umre. 7:00 a tu musze wstać ....skandal....zgon ledwo wstałem ale szczegół,no i tak mozgołem wyrobiłem sie na 7:40 i pod szkołe, z pod szkoly pojechaliśmy autobusami do sanktuarium w zawadzie. spoko było ale długo, wracaliśmy to był loos niezły, czpisy sie sypały po autobusie ale lekko, ogólnie było fajnie tylko szkoda mi soboty bo mó (...)

Zobacz pełny wpis »
no to tak : ha i pe ha o pe i tyle ale nie czaje jeszcze tego bloga ........są lepsze chyba hehe ale bedzie dobrze (...)

Zobacz pełny wpis »
start ......blog kazuro....... (...)

Zobacz pełny wpis »