Kasiczka

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Kaska Nieposiadam
Główny blog kasiczka.blogi.pl »
Data urodzenia 1982-01-05
Wiek 40 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Ostatnie komentarze Kasiczka

Ciesze sie,ze sie uklada. Wesolych i Spokojnych Swiat zycze! Buziaki.

Zobacz całą dyskusję »
Dziekuje za Wasze komentarze!!!

Zobacz całą dyskusję »
wracaj juz do nas tu!!!! Tesknie ;)

Zobacz całą dyskusję »
Martyniu, bedzie dobrze, Najwazniejsze, ze masz wsparcie i nie jestes z tym sama! Buziaczki!

Zobacz całą dyskusję »
zawsze chcialam miec 160 cm, zamiast 175;) bycie taka mala kruszynka musi byc lepsze.ale zawsze chcemy czegos innego niz mamy, wiec juz nie narzekajmy!Pozdro wakacyjnie!

Zobacz całą dyskusję »
a my wciaz tu!!!!

Zobacz całą dyskusję »
Gratulacje!!! Bedzie dobrze, mam zawziecie do zrzucenia kilogramow,a to najwazniejsze. Pozdrawiam!

Zobacz całą dyskusję »
Dobry wieczorek. Dobrze,ze nadal tu piszesz. Witam po przerwie ;)))

Zobacz całą dyskusję »
ja mysle,ze ta dziewczyna sie pewnie gorzej czuje niz wy.

Zobacz całą dyskusję »
Masz nas! Nie ma tak latwo,ze jestes sama.Jestes odwazna i sluchasz siebie.Zobaczysz,ze to,ze teraz czujesz sie samotna jest po cos, Po to,zebys poznala o niebo lepsze osoby niz te z ktorymi bylo Ci zle.Jestem z Toba! Nie lam sie.Glowa do gory! ;)

Zobacz całą dyskusję »
ah te dopalacze.Ale skoro Ci smakuja, to na zdrowko!

Zobacz całą dyskusję »
Pieknie napisane. Za swoje zdrowie lepiej wypij:)

Zobacz całą dyskusję »
Bardzo trafna sentencja :)

Zobacz całą dyskusję »
Ostatnie zdanie podsumowuje wszystko :)

Zobacz całą dyskusję »
Pieknie wyszlo

Zobacz całą dyskusję »
a moim zdaniem ona Cie lubi,ale nic wiecej.tez tak odpowiadalam jak nie chcialam sie spotkac ale nie wiedzialam jak to powiedziec.tylko lat mialam wtedy duzo mniej :)

Zobacz całą dyskusję »
Milo Cie widziec:)

Zobacz całą dyskusję »
Boze jak milo czytac takie rzeczy. Rozstanie czasami dodaje skrzydel.Ja trzymam za Ciebie wielkie kciuki!Kobieta ma w sobie wielka sile.Wszytstkiego dobrego w Nowym Roku!Tak trzymaj!

Zobacz całą dyskusję »
Wiesz co gratuluje Ci wystepu w radio.Ja tez tak mam,ze wszyscy mnie olewaja.Czlowiek moze liczyc tylko na siebie.Przerazajaca prawda.Ale ja jestem z Toba i pamietam o Tobie i szkoda,ze dopiero zobaczylamn ta notke bo z checia bym posluchala wywiadu.I glowa do gory! Nowy rok,Nowe sily! Damy rade! :*

Zobacz całą dyskusję »
wpolczuje ,tez to przechodzilam.

Zobacz całą dyskusję »