Juliia

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Julia Fechner
Lokalizacja Gostyń
Główny blog juliia.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Juliia

Najciekawsze wpisy Juliia

Jestem tu absolutnie niepotrzebna na tym świecie . więc może czas juz umrzeć . Tak . przecież tylko o tym mysle przychodząc do domu siadając przed komputer tylko o śmierci . Śmierć. To co mi pozostalo. Tylko pozostaly mi wspomnienia o pięknych dniach które już dawno minęly i już nie powrócą. Ludzie ja wam juz nie jestem potrzebna :( szkoda . Bardzo was polubilam (...)

Zobacz pełny wpis »
Cześc Wam dziękuje za  pierwsze komentarze . Nie wiem czy dlugo bede cprowadzić mojego bloga. Chyba odetną mi neta konczy mi sie umowa z sdi :( A na radiowe chyba rodzice nie dadzą kasy :( szkoda Chba będę musiala się ze wszystkimi porzegnać z gg :( i wogóle W domu coraz gorzej juz nie mam sily żyć juz nie chcę , nie chce żyć tylko dla siebie a wszystkich ra (...)

Zobacz pełny wpis »
Dziś  Dzień Zmarych :( oj jeden z moich najgorszych dni bylam u osoby która nie dawno od nas odeszla .Kilka dni temu zakadali tej osobie pomnik dziś go zobaczyam pierwszy raz  . I wiecie co  bylam tam . I na początku  w środku mojej dudzy wszystko mnie dusilo nie mogam u ronić zy lecz gdy przeczytam cytat na jego pomniku. o to on   " GDY (...)

Zobacz pełny wpis »
Tten blog zalozylam dzieki  Tobie Tomek Mam nadzije ze mnie nie zostaiwsz taraz na lodzie i pomożesz mi go dalej tworzyć Mam na dzieje ze dam sobie rade . dziekuje ci tomej za to że sie podja eś aby mi pomóc zalozyc tego bloga papa   (...)

Zobacz pełny wpis »
Tten blog zalozylam dzieki  Tobie Tomek Mam nadzije ze mnie nie zostaiwsz taraz na lodzie i pomożesz mi go dalej tworzyć Mam na dzieje ze dam sobie rade . dziekuje ci tomej za to że sie podja eś aby mi pomóc zalozyc tego bloga papa   (...)

Zobacz pełny wpis »
Dzien Dobry (...)

Zobacz pełny wpis »