Joo.joo1982

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Lokalizacja Acacia
Główny blog matkawpodrozy.blogi.pl »
Data urodzenia 1982-06-03
Wiek 37 lat
Ostatnia aktywność 26 dni temu

Najciekawsze wpisy Joo.joo1982

Stalo sie... mam zabukowany bilet do Manili przez Kuwejt. Wyjazd sluzbowy polaczony z dawno wyczekiwana podroza bez dzieci.. solo..zawsze kochalam Azje I kiedys udawalo mi sie tam jezdzic co rok.. Nie dziewne wiec, ze moge spac z podniecenia kilka dni I juz planuje jakie miejsca odwiedze.  Zbliza sie ten dzien... dzien wylotu. Ogarniam childcare dla malej i after school (...)

Zobacz pełny wpis »
Obudziło mnie trzaskanie drzwiami, i dźwięk szurania miotły po moim oknie... To była chyba walka z gekonem. Ok muszę wyjść z tego przytłaczającego pokoju NOW!!! Przecież czeka mnie śniadanie, a to musi być pozytywniejsze doświadczenie. Jestem mega głodna, wczoraj ostatni posiłek był około 19 na lotnisku i była to słabej jakości kanapka.. Ok idę...wychodzę na (...)

Zobacz pełny wpis »