Ineskalove

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Lokalizacja Bochnia
Główny blog co-nieco-o-mnie.blogi.pl »
Data urodzenia 1996-04-03
Wiek 26 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Ineskalove o sobie:

crazy stupid in love

Blogi zarządzane przez Ineskalove

Najciekawsze wpisy Ineskalove

Wiec zaczynam mam 17 i pół roku, i nigdy wcześniej nie mialam bloga. Jestem jedynaczką, mam pieska wabi się shadow i króliczki jest ich sporo wieć nie są nazwame. Mimo że nie mam rodzeństwa nie jestem osamotniona mam kuzynke która jest dla mnie jak siostra i bardzo ją kocham. Nie jest to moja jedyna kuzynka w sumie mam 9 kuzynek i 7 kuzynów. Kiedyś mi (...)

Zobacz pełny wpis »
Toaleta w szkole. Temat tabu i temat naśniewań z dziewczyn. Nie wiem dlaczego ale wyksztaltował się pogląd że dziewczyny chodzą "stadami" do toalet. To nie prawda, ok może tak bylo w podstawówce ale gimnazjum i szkoła średnia to inna bajka. Ostatnio zauważyłam że w mojej szkole (szkola średnia) to raczej chłopcy chodzą "stadami" a, nie dziewczyny nie w (...)

Zobacz pełny wpis »
Tutaj bedą się znajdowac różne informacje na mój temat. Opowiem wam o moich zainteresowaniach  o tym co chciała bym mieć i co mam. Więc tak ostatnio mam manie GLEE  tumblr_static_glee-logo.jpg no to moze tyle na dziś. (...)

Zobacz pełny wpis »
Więc zbliza sie wszystkich świętych a tym samym Halloween chce zorganizowac małą impreze dle najbliższych i mam pytanie co sądzicie o tym  http://www.youtube.com/watch?v=shnUwhTRYX4 mi sie strasznie podoba i chyba sobie takie zrobie (...)

Zobacz pełny wpis »
 http://www.youtube.com/watch?v=gmbjSvWhp48 kocham to. Moge tego słuchać i śpiewać to na okrągło  (...)

Zobacz pełny wpis »