Hommik

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Tomek Chołuj
Lokalizacja Myślenice
Główny blog hommik.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 51 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Hommik

Witam na moim blogu!!! Mam na imie Tomek, a cała reszte mozecie wyczytac w ramce z lewej strony :) Dzisiaj jest niedziela, wczesnie rano, przed chwila wstałem, jeszcze tylko dopracowałem troszke grafike i pisze. Pisze, bo obiecałem pewnej pannie, ze sobie tego bloga załoze... (Ciekawe po co jej to, czyzby chciała mnie kontrolowac... :D pozdrawiam cie aga :)) Wiec sobie zał (...)

Zobacz pełny wpis »
Nie mam pojecia co sie dzieje........ Ale moze wszytsko po kolei: wczoraj bylem z rodzicami u rodziny. Oni mieszkaja niedaleko Krakowa, byłem tam nawiasem mowiac chwilke na wakacjach. Mam tam kuzynke, ktora jest mlodsza ode mnie o 2 lata, w sumie dobrze sie dogadujemy...... Poznalem jej znajomych........ No wlasnie i tu problem sie zaczyna........... Byla tam taka jedna fajna (...)

Zobacz pełny wpis »
No i dalej to samo, tyle ze wcozraj cieszyłem sie , ze Ja widziałem, dzisiaj juz mniej, bo mysle ciagle tylko o niej, zadreczam sie jakie mam u niej szanse, czy w ogole je mam itp itd........ To jest strasznie meczace na prawde!!!! W szkole nie moge sie skupic na lekcjach, bo przed oczami mam Ja, Jej oczy, Jej wlosy, Jej usmiech ...... Zrywam kolejne uwagi i palki....... Co sie z (...)

Zobacz pełny wpis »