Hexe

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Kasia Michalik
Główny blog hexe.blogi.pl »
Data urodzenia 1985-03-24
Wiek 34 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Hexe

Dzisiaj  bylam we Wroclawiu na  wykladzie. Nie bylo to tak jak sie spodziewalam. Nie podobalo mi sie , ale coz. Zeby miec jakies szanse  na zdanie matury to trza sie  uczyc . To nie koniec  nieudanego dnia. Na sobote mialamzaplanowane kilka  naprawde  fascynujacych rzeczy. Po  pierwsze , jak tylko przyjechalysmy z Lucka na dworzec , wyd (...)

Zobacz pełny wpis »
Dzisiaj kolejny dzien boli mnie brzuch. Jednak bulimia rzadzi . Jak zwykle  przed ostatnim zyganiem obiecalam sobie , ze juz nigdy tego nie zrobie . Ale coz. Takie jest zycie . Znow zjadlam kanapke i polecialam sie wyzygac. Tym razem , nie odbylo sie  bez skutkow ubocznych. Nastepnego dnia  wieczorem tak bolala mnie glowa i brzuch , ze polozylam sie spac o 21 (  (...)

Zobacz pełny wpis »
Haj al!!!! Witam  powstalam z otchlani smierci.A tak powaznie  to mialam kfile zalamania- nie kcialo mi sie nic robic ( nawet siedziec na necie) i bylam strasznie chooooooooooora. Powiem wsio od poszatku: Kuzinka przyjechala do mnie- bede ciocia albo wujkiem :P, kciala mnie upic, zeby wyciagnac ode mnie  w kim sie koffam , ale niestety mimio tego , ze mnie spila t (...)

Zobacz pełny wpis »
Kolejny dzien dolka. Zaczelo sie od tego ze stanelam sobie na wadze. Znow za duzo. Ja nie wiem jak mozna w ciagu dnia przytyc 2 kg biorac pod uwage to ze sie  prawie nic nie jadlo.Cwiczyc tez nie moge , strasznie mnie boli brzuch , jak wstane za szybko to mam zawroty glowy i straszne klucie w prawej stronie  glowy. Skurcze zoladka nie puszczaja. Zaczynam powracac do moich (...)

Zobacz pełny wpis »
Ej normalnie to co dzisiaj przezylam w szkole nadaje sie na film pt :"Totalny fuks". Mianowicie mialam na dzisiaj przeczytac potop i zrobic charakterystyke  siakiegos Kmicica ( hmm chyba nie warto wspominac , ze jestem na 27 stronie i ni w zab nie mam pojecia kto to jest ten Kmicic) , a ze jestem oen smierdzacy to zywcem spisalam  charakterystyke z opracowania. Nie dosc z (...)

Zobacz pełny wpis »
Jednak nie jestem Mosiek :))) To co napisalam pokazalo sie :))) Kheh. No wiec tak ( nie zaczyna sie zdania od  no wiec) . A wiec :P hmm  nazywam sie Kaska . Mam na  swiecie  trzech pryjaciol ktorych korzystajac z okazji  kcialabym pozdrowic( brzmi jak w  jakims  kiczowatym teleturnieju?!  :)   ) . Zartuje . Hmmm  . No dobra zac (...)

Zobacz pełny wpis »
Nie mam sily nawet pisac :)) Dzisiejszy dzien obfitowal w liczne wrazenia i emocje. Z przyjaciolka doszlysmy do wniosku , ze politechnika wroclawska aby sie pozbyc chetnych na studium talent  wymyslila kilka pulapek: np. jak myslisz , ze bedzie slonce , to pada deszcz , z kolei jak sie ubierzesz jak niedzwiadek polarny to goraco jak nie wiem :> Ale  to nie wszystko , j (...)

Zobacz pełny wpis »
Ekhem :) gile dzisiaj mam troche wyzej niz wczoraj- do pasa:> Ale i tak sen z powiek spedza mi to COS  co wykrylam w sobote. Dzisiaj ide do lekarza i mam nadzieje , ze to nie bedzie nic powaznego. W sumie kilka  razy mialam ochote  skoczyc z  okna albo podciac sobie zylki , ale nie mialam na mysli powaznie ze kcialabym umierac ://:P Wiec modlce sie za mnie mi (...)

Zobacz pełny wpis »
Ej Miski moje  koffane  normalnie kreff mnie dzisiaj zalewa. Doszlam do wniosku ze cos lub ktos wzial sobie za cel zycia aby mnie  wykonczyc, o czym swiadcza: 1.lekarz mnei nie przyjal a jestem konajaca( na jutrzejszy sprawdzian ) 2.gile mam dzisiaj po kostki 3.gralismy dzisiaj na wuefie w siatke, dostalam z calej sily pilka w twarz , a co bylo najsmieszniejsze , (...)

Zobacz pełny wpis »
Hmmm . Wlasnie  sie dowiedzialam , ze  bloga robia idioci :)))  Hmmmm . Coz od  dzisiaj zaczne chodzic z  nalepka na ramieniu , albo nie !! Od  razu  z czarnym napisem  na czole : IDIOTKA. Ehhh , nie ma to jak mile  rozpoczecie  dnia :))) Coz ja moge powiedziec :D  Wczoraj mialam poprawe z matematyki i mialam nadzieje , (...)

Zobacz pełny wpis »