Graczzi

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Lokalizacja Krynica
Główny blog graczzifit.blogi.pl »
Data urodzenia 2000-04-15
Wiek 19 lat
Ostatnia aktywność 231 dni temu

Najciekawsze wpisy Graczzi

Składniki sałatka lodowa poszatkowana - 1 główka mango - 2 sztuki suszona żurawina - 3/4 szklanki orzechy włoskie - 1 szklanka kalarepka lub seler ze słoika a u mnie jicama - 1 szklanka natka kolendry (cilantro) lub pietruszki - 1/2 szklanki Sos do sałatki: sok z cytrny - 4 łyżki sól, pieprz ziołowy olej - (...)

Zobacz pełny wpis »
Składniki: 1,5 szklanki ugotowanej cieciorki, lub cieciorki z puszki, bez wody 1/2 – 3/4 szklanki pokruszonej „fety z migdałów” pr 1 awakodo pokrojone w kostkę 1 szczypiorek lub czerwona cebulka – posiekane 1 pęczek kolendry (cilantro) – posiekany 1 łyżka oleju do smaku: sok z cytryny, sól, pieprz Wszystko razem zmiesza (...)

Zobacz pełny wpis »
Teraz mam pomysł dla fanów kuchnii dietetycznej. Gwarantuje że indyk będzie bardzo smakowity.   Składniki: 140 g piersi z indyka 1/2 szklanki groszku cukrowego 2 małe marchewki pokrojone w paski 1/2 szklanki ugotowanego ryżu jaśminowego 1 1/2 poszatkowanej kapusty pekińskiej 1 łyżka oliwy z oliwek świeży imbir - według uznania łyżka posiekanej (...)

Zobacz pełny wpis »
Dziś przedstawiam wam szybkie , zdrowe śniadanie , które możecie zrobić w 15 minut :)   Składniki: 50 g płatków owsianych błyskawicznych; 100 g jogurtu (najlepiej gęstego) – może być naturalny grecki lub serek homogenizowany (naturalny lub jagodowy); 1 łyżeczka proszku do pieczenia; 1 jajko; opakowanie borówek; dodatki do wyboru (...)

Zobacz pełny wpis »
Dziś coś dla wegetarian :)   PRZYGOTOWANIE W garnku na oliwie zeszklić pokrojoną w kosteczkę cebulę. Dodać starty czosnek oraz olej kokosowy lub masło, smażyć jeszcze przez ok. 1 - 2 minuty co chwilę mieszając. Dodać obrane i pokrojone w kostkę ziemniaki oraz kmin rzymski. Doprawić solą oraz zmielonym pieprzem, smażyć mieszając przez ok. 1 minutę. (...)

Zobacz pełny wpis »
Kontynuuje podawanie wegańskich potraw :) Mam Nadzieję że się spodoba.   PRZYGOTOWANIE Soczewicę wsypać do małego garnka, zalać 1 szklanką wody, doprawić solą i zagotować. Przykryć, zmniejszyć ogień i gotować pod przykryciem przez ok. 15 minut do miękkości. Następnie garnek otworzyć, dodać przyprawy: paprykę słodką i ostrą, kurkumę, oregano i (...)

Zobacz pełny wpis »
  Składniki na 1 porcję: 1/2 szklanki mleka roślinnego lub krowiego 1/2 szklanki wody 4 łyżki płatków owsianych 1 łyżka maku 3 suszone śliwki łyżka migdałów pół banana 1/2 kiwi Sposób przygotowania: Wlej do garnka mleko i wodę. Wsyp płatki oraz mak, dodaj pokrojone śliwki i banana (zostaw tylko kilka plasterk&oacut (...)

Zobacz pełny wpis »
Dziś mam przepis dla Pań albo Panów , którzy są weganami :)   PRZYGOTOWANIE Bakłażana pokroić na grubsze plastry, następnie każdy plaster przekroić na pół. Rozgrzać większą patelnię z 1 łyżką oliwy. Włożyć bakłażana i obsmażać z każdej strony, aż się zrumieni z zewnątrz, ale w środku pozostanie jeszcze jędrny. Na drugi (...)

Zobacz pełny wpis »