Grabarz

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Ja Nie_ja
Lokalizacja Wrocław
Główny blog grabarz.blogi.pl »
Data urodzenia 1974-09-05
Wiek 45 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Grabarz

spędzilem dzisiaj troche czasu czytajac blogi....... hmm.......... nieźle......polowa chce sie zabijac!!!!!!!!! ludzie!!!!!!!!! nie warto..............dla jakiegos nedznego chlopaka co juz mnie nie kocha?                              dla (...)

Zobacz pełny wpis »
papierosy : 38 alkohol : 2 x piwo   -wczoraj zacząem pisać bloga.... -co? -bloga? -a co to? -coś jak pamiętnik,tylko że w internecie...... -i po co? -nie wiem.może żeby sie ne nudzić!? -hmm, a potem to ktos znajdzie i bedzie wiedzial co robisz i kim jesteś. - już ktoś wie,bo to jest caly czas w internecie i kazdy moze to czytac. -kurwa.....to co to za pa (...)

Zobacz pełny wpis »
dziś Niedziela...........a ja bylem w pracy........grzech?.....raczej tak i nie próbuje się tumaczyć. papierosy : 22 sztuki alkohol: 0 ...3 ciala..........jedno na  jutro bo rodzina nie przyszla?!...........przelozyli na jutro....... ....................................................................................................................... -Sam,ale mam kaw (...)

Zobacz pełny wpis »
odkryem ciekawa rzecz................komentarze................ nie wiedziaem o tym..........................wiedziaem ,że ludzie czytają to co pisze ,ale że mogą komentowac .....nie   nie mam pojecia czy sie odpowiada na te komentarze.............,ale pewnie tak ,bo po co one by tu byly?   co do wieku: 25 lat mam co do tego czy ktos wierzy czy nie Ewcia........ (...)

Zobacz pełny wpis »
no to jedziemy........... troche będę pisa jak mi się będzie chcialo........................ mam ciekawą pracę .................zakopuje ludzi......................... duzo nie pije............... ale pale........................... ogólnie jest dobrze..................... koszmarów nie mam....................... (...)

Zobacz pełny wpis »