Fitandhealthy

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Lokalizacja Warszawa
Główny blog drugapolowazycia.blogi.pl »
Data urodzenia 1971-04-30
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność w ciągu ostatnich 24 godzin

Najciekawsze wpisy Fitandhealthy

CZEGO SIĘ NAUCZYŁAM? Dzisiaj za duże porcje,  zwłaszcza na obiad. Byłam najedzona jeszcze nastepnego dnia. I waga nawet nie drgnęła. Choć również nie w gorę :)   ZMIANA PO TYM DNIU (następnego dnia rano): 0,0 W SUMIE: -0,6     KOLACJA (ok 19) Zupa miso na wywarze wege, z jedną cykorią glonami wakame, grzybkami shimei, marchewką, szczypiorkiem i jaj (...)

Zobacz pełny wpis »
W drugiej połowie życia niełatwo utrzymać świetną sylwetkę 🙂 Ja, przynajmniej, mam za sobą wszystkie możliwe próby zrzucenia kilogramów - nawet nie chce mi się ich wymieniać. Wiadomo 🤪 Efekt? Nie wiem już co jeść, ile i w jakiej kolejności. Przytłacza mnie ilość możliwości i wykluczające się zalecenia. Rzucam się pomiędzy róznymi schematami żywienia, straciłam (...)

Zobacz pełny wpis »
ZMIANA PO TYM DNIU (nastepnego dnia rano): +0,2. hm....? jedzenie było naprawdę niskokaloryczne ale... nie za dużo....?   KOLACJA (20:30)  Kieliszek wina. Jeden.   OBIAD (16:00) Zupa ze zmiksowanych buraków, śmietany, 2 plastry sera typu camembert, koperek. Jeden plaster zapiekanego kalafiora ze śmietaną, parmezanem i kolendrą, dwa małe kawałki indyka (...)

Zobacz pełny wpis »
ZMIANA PO TYM DNIU (nastepnego dnia rano): brak dostępu do wagi.   KOLACJA (22-24) 3 kieliszki czerwonego wina :)   OBIAD (ok 16) Spaghetti bolognese z makaronem konjac i parmezanem - maleńka miseczka, resztki z wczoraj. 3 duze łyżki kapusty z grzybami, 4 małe pierozki z mascarpone i szpinakiem.   2 ŚNIADANIE (ok 13) Mandarynka, kiwi   ŚNIADANIE (...)

Zobacz pełny wpis »
ZMIANA PO TYM DNIU (nastepnego dnia rano): -0,5   KOLACJA (18:30) Sałatka z wołowiną (sałata, pomidorki, cebulki, parmezan  dressing) Duza porcja lodów karmelowych. Za duża.   OBIAD (13) Zupa z 2 niedużych zmiksowanych buraków i 3 łyżek śmietany, 2 plastry sera typu camembert, koperek. Kawa z mlekiem i garść orzechów z żurawiną. &n (...)

Zobacz pełny wpis »
ZMIANA PO TYM DNIU (nastepnego dnia rano): +0,2   LEKCJA: Kolacja o 21 to zdecydowanie za późno. No i ten trzeci plaster 🫠   KOLACJA (ok 21) Trzy (miały być dwa!) plastry zapiekanego kalafiora ze śmietaną i parmezanem, posypane kolędrą. Rozkosz!   PODWIECZOREK (ok 17) Jogurt skyr   OBIAD (ok 12) Indyk z czerwoną papryką i mleczkiem kokosowym. (...)

Zobacz pełny wpis »
ZMIANA PO DWÓCH DNIACH W DELEGACJI (pierwszy poranek po powrocie): -0,6!!!! Cudnie! :) W SUMIE: -2,1! CZEGO SIĘ NAUCZYŁAM? Można nie przytyć, a nawet schudnąć, w delegacji. Chyba zdarzyło mi sie ro po raz pierwszy! Kluczem do sukcesu są małe porcje i jeszcze mniejsza kolacja nawet, jeśli nie będą to super zdrowe rzeczy.   PODWIECZOREK (ok 17) Kilka ziemniakó (...)

Zobacz pełny wpis »
ZMIANA PO TYM DNIU (nastepnego dnia rano): -0,4   KOLACJA (19) Garść rukoli, jeden mały podłużny burak, 45g gorgonzoli, łyżka dressingu z przedwczoraj (z olejem z pestek dyni)     OBIAD (ok 16) Zupa miso z: kawałkami kurczaka, glonami wakama, kapustą pekińską, grzybkami shimei, kiełkami brokuła.   ŚNIADANIE (12:00) Jajko w koszulce, rukola, p& (...)

Zobacz pełny wpis »
ZMIANA PO TYM DNIU (nastepnego dnia rano): -0,5   KOLACJA (ok 19:30) Spaghetti bolognese z makaronem konjac i parmezanem.   OBIAD (ok 15) Garść  rukoli, jeden mały gotowany podłużny burak, gorgonzolla mniej niż 50g, kilka orzechów włoskich, 1 łyżka octu balsamicznego, 1 łyżeczka oliwy z pestek dyni   ŚNIADANIE (ok 8) Kubek (250) domowego jogu (...)

Zobacz pełny wpis »
ZMIANA PO TYM DNIU (nastepnego dnia rano): -1,1 KOLACJA (19)  Skyr, orzechy, jabłko   OBIAD (16) Indyk, surówka (zjadlam duzo wiecej niz na zdjęciu), mandarynka   DRUGIE ŚNIADANIE (11) Duze cappuccino, mały sok z pomarańczy   ŚNIADANIE (8) Jogurt domowy, musli, kawałek kiwi, kawałek mandarynki (...)

Zobacz pełny wpis »