Fionia

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Marta Stanik
Główny blog fionia.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 51 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Fionia

czesc,dawno mnie tu nie bylo(no moze nie tak dawno) :) no,za niedlugo listopad i dzien "WSZYSTKICH SWIETYCH" no,w ten dzien zazwyczaj nie przypada ladna pogoda,a raczej pada deszcz i nie jest najlepiej.NIe zapomnijmy o naszych bliskich zmarlych,a szczegolnie w dzien Swietych i Zadusznych.     No,a teraz krotkie cos niecos-pozdrowionka :)   POZDRAWIAM MIRIAM,CY (...)

Zobacz pełny wpis »
CZEMU NIE KOMENTUJECIE MOICH TEMATOW? NIE PODOBAJA SIE WAM CZY CO? WIEM ZE NIE MAM PIEKNEGO BLOGA,ALE PRZYNAJMNIEJ RAZ NA TYDZIEN ZAJRZYJCIE NA MOJ BLOG,ALBO RAZ NA 2-3 TYGODNIE SKORO JUZ TAK SIE NIE CHCE WAM NA NIEGO WCHODZIC...PRZYNAJMNIEJ 1 NOTKE SKOMENTUJCIE CHCE WIEDZIEC,CZY KTOS ODWIEDZA MOJ BLOG I  CHCE WASZE ZDANIE USYSZEC(NO...NIBY) TO JA JUZ KONCZE...MILEGO WPISYWA (...)

Zobacz pełny wpis »
Czesc na poczatek cos o mnie-moje pseudo (na tym blogu i nie tylko,czasem gdzie indziej) -fionia,znak zodiaku to skorpion,latek mam 13,kolorek oczu-brazowy,kolorek wlosow tazke brazowy(ciemny,tak wiec zaliczam sie do brunetek),moje drugie imie to Magdalena,lubie grac,czytac,lubie zwierzeta,a przde wszystkim psy :)  To narazie tyle :) Zycze cieplej jesieni w te chlodnawe dni :) (...)

Zobacz pełny wpis »
Serdecznie pozdrawiam-MAGDE1,MAGDE2,GOSIE,GRAZYNE,ASKE,KUZYNOSTWO,MONIKE,BASIE,MARKA,DARKA,MATEUSZA,JUSTYNE,KASKE,OLE,SABINE,BEATE,DOMINIKE,ATENE007,CALA KLASE 1 GIMKA,AGE,DOMINIKE2,PATRYCJE,MOJE RODZINKE,MOJA WIELKA RODZINKE,ALEKSANDRE,MONIKE2 I TO NA TYLE,POCZYTAJCIE,KOMENTUJCIE!!! (...)

Zobacz pełny wpis »
WITAJCIE,SZKODA,ZE NIKT NIE SKOMENTOWAL MOJEJ POPRZEDNIEJ NOTKI :(CIEKAWE CZY TU ABY KTOS BYL:p ROBI SIE CHLODNO(NO TO W KONCU JESIEN)JUZ ZA NIEDLUGO LISTOPADZIK,AL W NIM MOJE URODZINY,ALE CZY KTOS TO PRZECZYTA? CZY KTOS SIE TEGO DOWIE? (...)

Zobacz pełny wpis »