Fiolek

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Małgorzata Dziewa
Główny blog fioek.blogi.pl »
Data urodzenia 1988-12-05
Wiek 31 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Fiolek

no i oto wielki powrot Fiołeczka :)))))do babci jakos mi sie fajnie zajechalo na tym rowerku :) pozniej jednak czekala mnie niezbyt mila niespodzianka w salonie ery...to juz tradycja...znow uslyszalam "niestety pani telefonu jeszcze nie ma..." wrrrr, troche sie z nimi wyklocilam, przy mnie dzwonili do serwisu i mysle ze najpozniej we wtorek juz bedzie telefon w moich rekach :) uff (...)

Zobacz pełny wpis »
no i dupa nie mam fona...ale oszczedze im ten salon...w sumie to go niedawno wybudowali wiec niech sie debile ciesza...kurde!! zeby trzymac ponad chyba 3 tyg fona w naprawie to trzeba byc takim talenetm jak oni po prostu... *** byl Kubus...wlasnie niedawno sobie poszedl...ach...i bylo mi smutno w pewnej chwili bardzo...i sie nawet poplakalam bo juz wytrzymac nie moglam...a Kubus mn (...)

Zobacz pełny wpis »
zapomnialam ze dzis nic tu nie pisalam :PP o 7 z minutami przyszedl do mnie Kubus :)) dal mi buzi i kazal isc spac...wrrr...a On oczywiscie przykleil sie do komputerka :P ...a na dobre obudzilam sie dopiero o 9 :) oczywiscie moje kochanie mi troszke w tym pomoglo :PP mrrrr :** ...bylo cudownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mogloby byc tak zawsze...nie mialabym nic przeciwko ze (...)

Zobacz pełny wpis »
jak narazie nie dzialo sie nic ciekawego ;)) poza tym ze Wiola ugotowala rosolek :) dla rodzicow, a dla siebie zrobilam leczo :))) mniam musze sie pochwalic ze robie duuuze postepy w gotowaniu :) i bardzo mnie ten fakt cieszy po wielkim pichceniu :P poszlam z Daria do sklepu. mialam w sumie nic nie kupowac, a tu wyszlo ze wydalam 10 zl, na piwko i takie tam bzdety :P aleee sie usmi (...)

Zobacz pełny wpis »
bylam na dworku, znowu sie usmialam, z kumpelami troche powspominalysmy sobie podstawowke i nasze wyjazdy do Warszawy i Kroscienka i wogole ah :) super...jak narazie pooki jestesmy wszystkie razem...jak zacznie sie rok i kazda z nas pojdzie na swoje uczelnie to juz bedzie troche inaczej, ale trzeba byc dobrej mysli :)))wogole to mam dobry humorek, a w sumie to nie powinnam bo z Kub (...)

Zobacz pełny wpis »
ide niedlugo pojezdzic na rowerku :) hihi ciekawe po ktorym kilometrze moje nozki odmowia posluszenstwa :P, mam nadzieje ze tak zle nie bedzie :) *** nie mam fonika chwilowo :( bo na tego co mialam ostatnio Kubus znalazl kupca, w sumie to dobrze, bo ten fon byl beznadziejny!!!! :p sagemy sa bleeeeee, bynajmniej ten co mialam ja. a moj poczciwy (ekhm...ekhm...) t65 bedzie do odebran (...)

Zobacz pełny wpis »
ide lulac...szczerze? mam lepszy humorek niz rano :)) i sie z tego ciesze :P a jutro?? hm...jutro ide do ery po moj fonik...a jak go jeszcze nie bedzie to uslyszycie w faktch o 19 ze ktos wysadzil w powietrze salon ery w Kielcach :) pomysla ze to jakas al-kajda czy cus takiego :PP hihi a o 4 przychodzi Kubus...ciekawe co to bedzie...no nic jutro sie dowiemy :P ale zapowiada sie w s (...)

Zobacz pełny wpis »
mam tak kiepski humor ze nic mi sie nie chce pisac :( jutro musze z kims bardzo powaznie porozmawiac...:/ az mi sie cos robi na sama mysl o tym :( i na dodatek jeszcze taka pogoda!!!!!!!!! mialysmy jechac na basen...ewentualni na rowerki, a tu dupa ani jedno ani drugie nie wypali ech..jak sie wali to wszystko po kolei :( *** Zelea i do tej pory nie wiem jak bylo z ta imprezka :((( (...)

Zobacz pełny wpis »
Wmawialam sobie że to żadne uczucie, że to tylko te jego oczy...  ale czy tylko dla oczu pisze się wiersz? Kiedy wczoraj stara cyganka poweidziaa "masz dwa klejnoty w sercu, nieoszukasz ich" - wiedzialam że to naprawdę miość... Spotkalam go - wyznal mi milość... O Boże! - ja nie chodzę ! - ja latam - to skrzyda miości! Przez okno widziaam - to nieby pocaunek p (...)

Zobacz pełny wpis »
zalozylam sobie tego bloga, na wszelki wypadek...trzeba sie jakos zabezpieczyc gdyby z serverem na ktorym mam mojego pierworodnego bloga cos sie stalo :) *** jeszcze na razie nie wiem co, gdzie kiedy i jak, ale zaraz sie tu pokrece i pozwiedzam i mysle ze jakos sobie poradze :)) (...)

Zobacz pełny wpis »