Fightforhealth

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Główny blog fightforhealth.blogi.pl »
Data urodzenia 2000-07-15
Wiek 19 lat
Ostatnia aktywność w ciągu ostatnich 7 dni

Najciekawsze wpisy Fightforhealth

Żeń - szeń Peruwiański Korzeń o właściwościach odżywczych i adaptogennych. Rośnie na stromych szczytach Andów w Peru na wysokości 3800-4500 metrów. 2. Zawiera aminokwasy,kompleks mikro - i makroelementów Witaminy: * A  * B1 (tiamina)  * B2 (ryboflawina) * B3 (niacyna) * B6 (pirydoksyna) * C (kwas askorbinowy) * E (tokoferol)  (...)

Zobacz pełny wpis »
Borówka amerykańska - właściwie to borówka wysoka jej owoce jagodowe o niebieskim kolorze są słodką i zdrową przekąską dla każdego,indeks glikemiczny wynosi 55.   W owocach borówki znajdziemy: 100g - 84% wody 15g - węglowodanów 0,7g białka około 57 kcal - kwasy organiczne: * chlorogenowy - stymuluje procesy metaboliczne w organi (...)

Zobacz pełny wpis »
Nasiona konopi Nasiona konopi są bogatym źródłem białka,które świetnie sprawdzą się w diecie wegetarian. Zawierają: * cholinę (witamina B4) - bierze udział w kontroli funkcji mięśni,czynności serca,układu oddechowego) * lecytyna - wpływa na pamięć i koncentację, a także obniża poziom złego cholesterolu    * chlorofil - wspomaga (...)

Zobacz pełny wpis »
Śliwka - granatowa,zielona,żółta Uwielbiana chyba przez wszystkich.Poprawia humor,przyśpiesza metabolizm,osłania błony śluzowe a to tylko kilka prozdrowotnych efektów jakie potrafi ,,zdziałać'' śliwka. Ponadto zawiera kompleks witamin:  * A * C * K  * B3 * B6  - minerałów:  * magnez * potas * fosfor * żelazo &nbs (...)

Zobacz pełny wpis »
Mam dla Was kilka przepisów na koktajle 1.Składniki:                                                         jabłko - 80g                              &n (...)

Zobacz pełny wpis »
Truskawka,truskawczka na pewno znajdę rzeszę fanów Zacznijmy od początku,dlaczego truskawki mają akurat czerwony kolor? Antocyjany -silny antyoksydant,dzięki któremu truskawki są czerwone. Truskawki są bogatym źródłem witaminy C -stosowanym w astmie czy zaburzeniach rytmu serca.  Zawierają: * błonnik,który pomaga obniżyć ciśnienie (...)

Zobacz pełny wpis »
Płatki owsiane Płatki owsiane to przede wszystkim źródło błonnika i beta-glukanu,który zapobiega chorobom serca,pomaga w profilaktyce cukrzycy,otyłości,miażdżycy. Płatki owsiane dzielimy na trzy typy: * zwykłe (konieczne jest gotowanie,najmniej przetworzone) * górskie (lekko przetworzone,słodkie) * błyskawiczne (gotowe odrazu do spożycia) &n (...)

Zobacz pełny wpis »
Kokos a dokładniej orzech kokosowy dostarcza nam około 350 kcal w 100 g . Jednym z tłuszczy zawartych w kokosie jest kwas laurynowy mający właściwości: - przeciwgrzybicze - antybakteryjne - zwalczające wirusy  Zawartość tego kwasu pomaga obnizyć poziom trójglicerydów we krwi wzmacniając serce. Kokos i kilka produktów wytwarzanych z niego: (...)

Zobacz pełny wpis »
Wprowadź te zmiany i postaw na zdrowie a przy okazji zredukujesz tkankę tłuszczową: * Uwaga na tłuszcze Stosuj zdrowe tłuszcze,które dodatkowo mogą zmniejszyć apetyt i wpływać na prawidłową masę ciała.Wybierz oliwę z oliwek,jedź ryby,wybieraj mniej tłuste mięsa np.drób a dla wegetarian i wegan dobrą alternatywą są orzechy,nasiona słonecznika,dyni. * Nie pom (...)

Zobacz pełny wpis »
Koktajl ze szpinakiem * garść szpinaku * 150 ml kefiru (przed wlaniem do kielicha należy wstrząsnąć butelką) * 2 płaskie łyżeczki szpinaku * 60 g banana * odżywka białkowa 15 g (wg.własnych preferencji) Wrzuć szpinak do wrzątku na 3-4 minuty.Przygotuj kielich blendera i wrzuć przygotowane  wcześniej składniki.   Szpinak  Źródło wi (...)

Zobacz pełny wpis »