Federmin

Profil blogera.

Informacje ogólne

Lokalizacja Warszawa
Główny blog gracjanstarostecki.blogi.pl »
Data urodzenia 1999-04-30
Wiek 25 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Federmin

Londyn - Big Ben Wstaliśmy o 4 rano, przygotowaliśmy się do wyjścia i pojechaliśmy na lotnisko we Francji, z którego polecieliśmy prosto do Wielkiej Brytanii na lotnisku w Londynie. Po wylądowaniu mieliśmy mały problem z transportem jednak udało nam się go rozwiązać. Atrakcją dla, której polecieliśmy do Londynu był Big Ben. Jest to Wieża zegarowa znajdująca się (...)

Zobacz pełny wpis »
Powrót do Polski Moim rodzice byli już trochę zmęczeni zwiedzaniem Hiszpanii dlatego postanowiliśmy zrobić sobie dłuższą przerwę przed kolejnym wyjazdem. Wstaliśmy o 7, spakowaliśmy się i polecieliśmy z powrotem do Polski. Planowaliśmy w Kraju spędzić tydzień jednak po tygodniu nikomu z nas nie chciało się nigdzie jechać dlatego przedłużyliśmy tą przerwę do 2 tygodni. Gdy s (...)

Barcelona - Katedra św. Eulalii  Kolejnego dnia zaplanowane mieliśmy zobaczenie Katedry św. Eulalii w Barcelonie. Wstaliśmy tym razem trochę później niż zwykle gdyż aż o 11. Nikt z nas nie pomyślał wieczorem po wspólnym graniu w gry o nastawieniu budzika na jutro. Po tym jak już każdy wstał na zewnątrz wyszliśmy dopiero o 13.30. Byłem trochę zdenerwowany z tego (...)

Barcelona Po skończonych 2 nudnych tygodniach pobytu w Polsce. Spakowaliśmy walizki i pojechaliśmy do Hiszpania, a konkretniej do Barcelony. Zawsze chciałem tam pojechać najpewniej przez widokówki, które widziałem oraz drużynę piłkarską, którą uwielbiam. Po skończonym locie nie wiedzieliśmy zbytnio gdzie się udać. Pytaliśmy długo przechodniów, aż w końc (...)

Zobacz pełny wpis »
Barcelona - Sagrada Familia Po porannym śniadaniu postanowiliśmy, aby zacząć zwiedzanie miasta dopiero po 12.00 gdyż chciała obejrzeć film na laptopie, który stał się ogólnie dostępny na cda. Po skończeniu oglądania filmu wzięliśmy aparaty i wyszliśmy na zewnątrz. Pierwszym miejscem, do którego się udaliśmy była Sagrada Familia. Jest to kościół secesy (...)

Paryż - Wieża Eiffel Do Francji jechaliśmy na 2 dni, gdyż chcieliśmy zwiedzić w te wakacje jeszcze 2 kraje na pierwszy miesiąc, a nad drugi pojechać do jeszcze 3 innych miejsc. Wstaliśmy o 4 rano, aby być w stanie się spakować, ubrać umyć i zdążyć na samolot. Gdy już dotarliśmy do Francji, na początku postanowiliśmy zwiedzić Paryż, który jest miejscem mającym wie (...)

Londyn - Tower of LondonKolejnego dnia zaraz po wstaniu poszliśmy na miasta do restauracji zamówić sobie coś na śniadanie. Pogoda była stosunkowa normalna choć myślałem, że każdego dnia będzie padać, w końcu to Londyn, który kojarzy się z depresyjną pogodą. Po zjedzonym śniadaniu wróciliśmy do hotelu po aparaty i zaczeliśmy drugi dzień zwiedzania Londynu. (...)

Zobacz pełny wpis »
Londyn - Muzeum Brytyjskie Podczas trzeciego dnia w Londynie przytrafiło się mnie i moim rodzicom kilka problemów. Zaraz po tym jak wstaliśmy moja mama zauważyła, że znikło jej z portfela 60 funtów przez co nie mogliśmy zostać w Londynie ani dnia dłużej. To był nasz ostatni dzień w Londynie, a zaplanowane mieliśmy do zwiedzenia Muzeum Brytyjskie.  Muzeum Brytyj (...)

Lazurowe Wybrzeże Zaraz po wstaniu o 8 rano postanowiliśmy pojechać nad Lazurowe Wybrzeże. Wyjechaliśmy z Paryża autobusem jeżdżacym z Paryża na Lazurowe Wybrzeże  Lazurowe Wybrzeże to odcinek wybrzeża Morza Śródziemnego we francuskiej Prowansji, rozciągający się od miejscowości Cassis na zachodzie, aż po granicę włoską. Miejsce to jest bardzo piękne i posiada r&oacut (...)

Powrót do Polski W Londynie godzinę po pobudce, spakowaliśmy się i pojechaliśmy taksówką na lotnisko, z którego mieliśmy wrócić do Polski na ok. 2 tygodnie. Po powrocie rodzice wyglądali na spokojniejszych niż w trakcie wyjazdów, pewnie dlatego, że nie było już żadnych barier językowych i dobrze znali ten kraj. Po dojechaniu do naszego miasta prz (...)