Dziefczynka

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Dziefczynka Kfiatuszek
Lokalizacja Warszawa
Główny blog dziefczynka.blogi.pl »
Data urodzenia 1987-11-11
Wiek 32 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Dziefczynka

Najciekawsze wpisy Dziefczynka

To już mój drugi wpis :-) Poprzedni napisalam dość dawno temu i przez chyba ponad miesiąc albo i dluzej w ogóle nie zaglądalam na tą stronkę i nawet zapomnialam że zalożylam bloga. Teraz zajrzalam tu, bo jakoś nic ciekawszego nie mam do roboty. Na GG nikogo z moich znajomych nie ma, więc nie mam z kim pogadać. Na czaty ostatnio rzadko wchodzę, bo (...)

Zobacz pełny wpis »
Zaczynam prowadzić tu bloga. Jeszcze niedawno uważalam że pisanie pamiętnika w internecie to w pewien sposób ekshibicjonizm-każdy może to przecież przeczytać.Ale mimo to postanowilam spróbować.. Może na początek napiszę parę slów o sobie.Mieszkam w mieście, mam naście lat i dużo planów ,marzeń i pasji. Chcialabym w przyszości mieszkać albo  w Hiszpanii (...)

Zobacz pełny wpis »
Na początku chcialam Ci podziękować sakal za komentarz :-) To mile wiedzieć, że ktoś przeczytal te moje wypociny :-) Wczoraj późnym wieczorem, przed zaśnięciem sluchalam radia w walkmenie, a dokladniej to Radiostacji. Tam w piątki okolo 22.00-24.00 puszczają techno. Wtedy puszczali bardzo fajne kawalki z Love Parade. Ja bardzo lubię sluchać techno, a jednym (...)

Zobacz pełny wpis »
 Na wstępie chcialam podziękować za komentarze :-) A teraz slówko do Dziwnego- tak dokladnie to wolę tego nie opisywać, mam jeszcze trochę oporów przed takim naprawdę szczerym pisaniem bloga..Powiem tylko, że w niektórych sytuacjach zachowuję się jak dzikuska i tak wlaśnie wczoraj się zachowalam. Za bardzo czasem ponoszą mnie emocje, a chlodne opanowanie przych (...)

Zobacz pełny wpis »
Wlaśnie niedawno wstalam i oczywiście pierwszą rzeczą jaką zrobilam bylo wlączenie komputera ;-) Wczoraj do późna oglądalam tv -najpierw powtórkę 1 edycji Big Brothera, a potem " Różowe Lata 70." Nawet fajny ten serial, zajebiste ubrania mieli ci aktorzy, tylko że trochę wkurzal mnie ten sztuczny śmiech nieprawdziwej widowni. Dziś zaś moja kumpelka B. wyjeżdża (...)

Zobacz pełny wpis »
Dzień wczorajszy i początek dzisiejszego mogę zaliczyć do udanych :-) No prawie udanych, bo tak do końa dzisiejsze przedpoludnie nie bylo aż tak bardzo dobre. Zauważylam, że w pewnych sytuacjach zachowuję się conajmniej dziwnie. Nie chcę tu przytaczać o co dokladnie chodzi, ale powiem tylko, że swoim postępowaniem sama sobie zamykam drogę do szczęścia. Jak tylko za (...)

Zobacz pełny wpis »
Wczoraj obejrzalam w tv film na podstawie książki Vladimira Nabokova pt. "Lolita". I muszę przyznać, że zrobil na mnie piorunujące wrażenie i mnie zafascynowal. Zastanawiam się czy związek nastolatki z 40-letnim facetem to pedofilstwo..z punktu widzenia prawa raczej tak, no ale jeśli ona zgodzila się na to co między nimi bylo, to może nie do końca.. W każdym razie te (...)

Zobacz pełny wpis »
Nie wiem czy ktoś to będzie wogóle czytał, jeśli tak to będzie mi bardzo miło z tego powodu.Wiem,że blog pisze się dla siebie,ale komentarze mogą poprawić nastrój.W pierwszym wpisie należy się przedstawić: więc napiszę co nieco o mnie.Imienia nie będę pisać,ponieważ chciałabym zostać anonimowa a jakbym napisała swoje dość rzadkie imię,moi znajomi łatwo d (...)

Zobacz pełny wpis »
Wiele osób nadużywa ważne slowa np. kocham. Ja jeszcze niedawno też nadużywalam tego slowa a ponadto mówilam, że kocham kogoś  kim bylam zwyczajnie krótkotrwale zauroczona. Tak na marginesie to chcialam powiedzieć, że pewnie wiele osób nie tylko ja myli milość z zauroczeniem. Nie mieści mi się jednak w glowie taka sytuacja, żeby na pierwszej randce c (...)

Zobacz pełny wpis »
O tej godzinie powinnam jeszcze spać w wakacje, ale jak na złość ostatnio budzę się wcześnie a potem już mi się nie chce leżeć w łóżku. Za oknem ładna pogoda, słoneczko  świeci i ani jednej chmurki :) Oby tylko nie było zbytnio upalnie. Dzisiaj (prawdopodobnie popołudniu) przyjeżdża do mnie rodzinka,której nie widziałam od kilku lat. Fajnie na (...)

Zobacz pełny wpis »