Diduska

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Kaśka Masiel
Lokalizacja Świebodzin
Główny blog diduska.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 50 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Diduska

eLLoU :) KCiaŁaM  WaM  SiĘ  PrZeDsTaWiĆ  Bo  Na  JaKiŚ  CzAs  CzyTaJąC  MojE  NoTki  BęDzIeCiE  Na  MniE  SkaZaNi  :P  No  WiĘc MaM  Na  iMiĘ  KaŚkA ( jak  okolo  30%  innych  polek :((()  MaM  15  LaTek  i  MieSzKaM  So (...)

Zobacz pełny wpis »
Dżem to jeden z moich ulubionych zespołów. Jedna piosenka z jego repertuaru jest ostatnio na czasie : ). Mam na mysli "Zapal Świeczke". Nie bede wam tu pisac calego textu ale wybralam fajny fragmencik i miejmy nadzieje ze sie wam spodoba : ). A oto on : "Ludzi Dobrych i Złych Wciąż Przynosi Wiatr, Ludzi Dobrych i Złych Wciąż Zabiera Mgła, i Tylko Ty Masz Tą N (...)

Zobacz pełny wpis »
hehe dziesiejszy dzien byl naffet, naffet nie da sie ukryc ze troszq sie wqr jak klasa po raz drugi przelozyla sprawdzian z histori a ja bylam obryta jak glupia : / ogolem HALLOWEEN wyszlo nam na 4 bo za duzo zarcia bylo i tylko dziewczyny wziely ta zabawe na powaznie....... a ja sobie szminki zmyc nie moglam : ( a jutro juc do babki jade  i jest tyko jeden pozytek z tego wszy (...)

Zobacz pełny wpis »