Dem

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Michał Demski
Lokalizacja Szczecin
Główny blog dem.blogi.pl »
Data urodzenia 1988-10-25
Wiek 33 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Dem

(...)

Zobacz pełny wpis »
pewnie na conajmniej 4 blogach bedzie cos zwiazane z ta dyskoteka... :) muza byla nawet fajna... ale klima byla zajebista... :) pozdro dla Pauliny za inteligentne zabawy.... :) chyba wiesz o co chodzi... moj kolega Dawid jest chory na mononukleoze... wie ktos co to jest? hehe kto wygra ten cos dostanie.... a na koniec Paulina oddam Ci..... :D pozdro dla Dawida... :) i dla wszy (...)

Zobacz pełny wpis »
jeeeeeeeee :) jakos to naprawilem... :) wystarczylo posiedziec z 10min posciagac kody i jest ok :) wiadomosc dla mniej spostrzegawczych... :) pojawila sie sonda tak-nie jutro jest dyskoteka wiec bedzie dluga i ciekawa notka... :P o ile bede mial oczywiscie vene.. :) ide spac... :) bo po drodze trzeba nakarmic jeszcze moje 6 zoladkow... :) pozdro dla tych ktorzy wiedza o co chodzi.. (...)

Zobacz pełny wpis »
Nie wiem co sie dzieje ale cos sie psuje... nie moge zmienic kodu... chcem dodac moje zdjecie klasowe i nowego linka http://flygirls.blog.pl cool blog... ale jeszcze nie dokonczony.... moze kiedys bedzie lepiej... :)  dostalem tam linka... thx Paulinko za to.... :) teraz pobawie sie w zmienianie kodu... o ile wyjdzie... :) narka (...)

Zobacz pełny wpis »
wczorjaj nie mialem caly dzien neta bo zmieniali mi IP... i nie chcial sie polaczyc z netem.... :((((((  nawet nie moglem wyslac smsa.... :(((( nie wiem o czym pisac.... :) moze jak wejde wieczorem to opisze cos fajnego.... :) a po za tym tylko z 4 osoby beda to czytaly.... :))) ale moze niedlugo bedzie lepiej... :D (...)

Zobacz pełny wpis »
Czesc wlasnie blog zaczyna dzialac, wiec dzisiaj nie bedzie ciekawej notki tylko bedzie cos nudnego.... wiec zaczynam prowadzic bloga po dlugich zastanawianiach sie (sam nie wiem nad czym... :P) nie wiem o czym pisac wiec koncze... do jutra... :) (...)

Zobacz pełny wpis »
zrobilem nowa ksiege bo tamta stara byla beznadziejna...  nie ma szans zeby wrocila...  jeszcze tylko licznik i jakis fajny komponent i zaczne prace nad swoim wlasnym layoutem.. :) narx all :) do jutra (...)

Zobacz pełny wpis »
nie wiem ale cos sie zrylo na blogu (jak widzicie nie wyswietla  grafiki... :( bede musial troche popracowac... :((( wiec zabieram sie do pracy.... :) (...)

Zobacz pełny wpis »