Debesciaki

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Edyta&michał Stefan
Główny blog debesciaki.blogi.pl »
Data urodzenia 1976-04-15
Wiek 45 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Debesciaki

Wlasnie ciezko pracujemy z debesiciakiem1 nad fotomontazem o ktorym pisalem wczesniej. Przesylamy foty, ja wycinam postacie i obrabiam je w Photoshopie. Calość wrzucam do jakiegoś wilekiego dziela malarskiego. Efekt jest chyba calkim fajny bo debesciak1 zadowolony. Ale z tym przesylaniem zdjec to szok, coraz wiecej chetnych do pokazania buzki na obrazku. A ja juz nie wiem kto je (...)

Zobacz pełny wpis »
ano to ja we wasnej osobie. jestem po 4 dniach nieobecności. Imprezka bya baradzo udana, bylo 50 osób mielismy 60 litrow ponczu zrobionego z jakiegos bimbru!!! skandal, wiekszosc gosci odleciala. Ja nie lubię się wylamywać, więc zawsze staję po stronie większości. ale czad byl nieziemski (podobno) bo mnie osobiście wynieśli:))) Zaczęlam czytać książkę " cel matrymo (...)

Zobacz pełny wpis »
Debeściak2. Na początku może się przedstawie. Na imię mam Michał. Pracuję jako specjalista od marketingu w dużej firmie. Ale moją prawdziwą pasją jest muzyka i w niej staram się znaleźć oazę prawdziwego szczęścia.  Debeściak1 to moja przyjaciółka bez której nie wyobrażam sobie normalengo funkcjonowania. Znamy się od 6 lat i od tej pory kontaktujemy się (...)

Zobacz pełny wpis »
A mojego debesciaka1 jak nie ma tak nie ma. Ciekawe gdzie się podziewa? Hmmm. Ona coś zdaje się wspomniala że kogoś sobie przygruchalem. Niejaką tajemniczą postać xxx. Nie do końca jest to tak. Poprostu poznalem jak mi się wydaję wspanialą kobietę i bardzo chcialbym ją lepiej poznać. Myślę że miedzy nami nawiązala się pewna nić sympatii i myślę że (...)

Zobacz pełny wpis »
Znowu.... Znowu tak mam, Wlepiam wzrok bez sensu w ekran Czekam aż przyjdziesz Czekam....... Godzina, dwie, trzy Czekam Dzień , tydzień, miesiąc....rok Czekam Czekałam Aż wypalił się mój wzrok I teraz wiem że już nie będę czekać Bo nigdy juz nie będę mogła cię zobaczyć Ale ujrzę cię oczami wyobraźni.... (...)

Zobacz pełny wpis »
Tak, tak, jak Wam wcześniej wspominaem przygotowywaliśmy prezent urodzinowy w postaci fotomontażu. Efekt końcowy jest chyba fajny. Najważniejsze żeby solenizantka byla zadowolona ! Debesciak1 idzie na fajną imprezkę, Ja niestety zostaje w domu bo jestem troszkę za daleko, a pozatym ona idzie ze swoim facetem i chyba lepiej żeby mnie tam nie bylo. Teraz jestem w pracy ale (...)

Zobacz pełny wpis »
Debesiak2. W pracy nudy. Dzisiaj uczylem nowych kolegów czym powinni zajmować się pracując w marketingu naszej firmy. Wkońcu niedługo to oni przejmą zaszczytną pałeczkę. A tak pozatym to miałem jeden bardzo miły telefonik. A teraz razem z debesciakiem1 kąbinujemy do jakiego dzieła malarskiego wstawić nasze twarze oraz twarze znajomnych *fotomontaż* tak aby można by (...)

Zobacz pełny wpis »
Czyż Ona nie jest kochana? Faktycznie poznaliśmy się przez przypadek. Ja siedzialem przy barku w pewnym dosyć znanym Zakopiańskim lokalu, a ona podeszla i coś ode mnie chciala. Musialem jej niestety odmówic i wtedy już nie mialem szans. Uwziela się i zdobyla mnie. A z koszulką to bylo tak że ona ją ze mnie ściągnela i uciekla. Malo brakowalo a by mnie ochroniaż wyrzu (...)

Zobacz pełny wpis »
jeeeeeeeeeea!!! to ja debesciak number 1. !!! jestem de best wiem to i tak się czuję hahaha ich fuhle mich funky!!!! Mam na imie bardzo ladnie. wogóle jestem ladna i czuję sie tak pięknie ze az wszystko mięknie. Mam lat,.... chwileczkę ....kobiet nie pyta się o wiek! nie powiem hehehe ale niedużo (chyba). Jak widać jestem optymistish junge Frau. Lubie szybkie samochody i (...)

Zobacz pełny wpis »
jestem niewolnikiem jestem w niewoli czekam na cos czego nigdy mięć nie będę na wolność czekam na kogoś kto uwolni mnie ode mnie czekam na coś czego i tak mieć nie będę czekam na ciebie ale wiem ze jesteś dla kogoś innego czekam na twój dotyk czekam... lecz inna go doświadcza czekam na twój uśmiech ale wiem ze ona go odwzajemnia teraz tylko czekam .. (...)

Zobacz pełny wpis »