Czajna

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko BaŚka Szumigraj
Główny blog czajna.blogi.pl »
Data urodzenia 1986-10-15
Wiek 34 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Czajna

    jest godzina oo.15 !! a ja "bardzo brzydkie slowo" dalej niemogę zasnąć!!hehe kumpela nażeka, że nadużywam przekleństw.oki spox. specjalnie dla niej, z okazji jej urodzinek ( obm się na imprezce upila!) przestanę używać tego slowa. tyśka tą obietnicę dedukuję TOBIE!! to mój maly dodatek do prezętu!!więc ...hmmm mamy już jutro...nowy dzień, now (...)

Zobacz pełny wpis »
...co się dobrze zaczyna to się źle się kończy...                                                       &nbs (...)

Zobacz pełny wpis »
...jejq dziś przychodzą do mnie na noc kumpele...uwielbiam takie dni jak ten...po paru godzinach spędzonych z moją paczką brzuch mnie boli ze śmiechu nam nigdy się nie nudzi!! niedawno wrócilam z zakupów na dzisiejszą noc ... heh...calom noc będziemy się obżerać jak szaleć to szaleć :-) ...może niebęde wspominać co mi w duszy gra ponieważ nie jest to ta m (...)

Zobacz pełny wpis »
         " kolejna lekcja różniec" już wiem jedno wcale niejestem taka gupia za jaką się uważaam. jeśli popracuję nad moim zachowaniem to będzie spox!! może mam lekkie odżuty w niektórych momętach, ale to nieznaczy, że mam się tak zachowywać do końca życia!! w czoraj zaczeam robić z kumpelą referat na ścieżkę reg (...)

Zobacz pełny wpis »
... ale jestem wqrwiona!!!...normalnie moge zrobić wszysko!!!jak mi ktoś jeszcze dziś humor zepsuje to ZABIJE!!! a to wszystko przez kogo?!...oczywiście że przez kochanego tatusia!! może zaczne od początku...ale streszcze to co się stalo bo i tak większoć ludzi tego nie pijmie :( ... bylo tak moja matka wrócila rano z siorą od babci i jak zwykle byla zla bo byly korki n (...)

Zobacz pełny wpis »
                                                         więc tak... heh ... może nasza czwórka ( ja i .. (...)

Zobacz pełny wpis »
...no mam dola...ale jebać to!! ... więc jest tak... nie napisze że mi się nudzi bo to bez sęsu...waśnie prowadze wojne z sąsiadem...chodzi o to kto glośniej puści muze...ja oczywiście mam na fula HIPHOP a on buuu...TECHNO...ale zjebka ... heh ... matka śpi no już nie bo wlaśnie się obudzila i heh...zamiast kazać przyciszyć to chce bym zmienila piosenke bo na t (...)

Zobacz pełny wpis »
                    ...uśmiech prosze....  *stoi amerykanin przed palacem kultury i nauki leci lotniarz i ... lup w palac.amerykanin na to:"jaki kraj, tacy teroryści". *przychodzi grabarz do lekarza i mówi:"ta baba już nie przyjdzie". *żaba na wózku inwalidzkim wjeżdża do (...)

Zobacz pełny wpis »
...no już jutro jade w końcu!!! niemoge się doczekać ... heh będe grzecza ;) ... co do koma to hmm... matka mi go w czoraj kupila nawet o tym niewiedzialam :) no niepowiem żebym się z tego prezętu niecieszyla ale ojcu i tak niewybacze i nieodezwe się do niego . w czoraj bylam w pewnym miejscu ... no ale narazie nie będe psuć sobie humorku napisze o tym po moim powrocie . (...)

Zobacz pełny wpis »
...na ten temat nie będe się rospisywać bo obciach...powiem krótko dla zainteresowanych...*ZOZI* to niestety moja soiora...a czemu nie pisze już bloga .. heh :) bo ją wkużylo pare ludzi za co im GRATULUJE! jeśli ktoś ma jakieś pytanka dotyczące mojej siory to walcie śmialo na każde odpowiem :)...teraz zmieniam temat ... qrde jutro już niedziela moja matka i siora wrac (...)

Zobacz pełny wpis »