Cookies

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Magda Witek
Lokalizacja Warszawa
Główny blog cookies.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Cookies

Najciekawsze wpisy Cookies

   No wiec wlasnie, przeprowadzilam bloga z tenbit.pl bo tam mialam zbyt ogolnie znana ksywe a chce byc calkiem anonimowa =) Ha po prostu nie chcce mi sie pisac w zeszycie ;P Narazie malo z tegoz kapuje ale moze kto wie za jakis czaaaaas... =D    Pierwszy miesiac wakacji za nami. Spedzilam je glownie u rodziny co nie znaczy ze bylo nudno. U babc jak to u babc. (...)

Zobacz pełny wpis »
Szablon "OPTYMISTYCZNY" jedyny ktory mi sie podobal i dziala, reszta to jakas marna dupa, wymaga sie Bog wie jakich umiejetnosci do HTMLU a moze nie wszyscy sie znaja ;P Za 12 dni koniec wakacji, dajta spokoj jak to szybko mineelo, jeszcze pamietam usmiech Mateusza =D Hehehhee... Ale ja sie strasznie stesknilam nad tym morzem za "iksem" paaaaaranoja. Jechalam jak na szpilkach do t (...)

Zobacz pełny wpis »
Witam moi mili... zaczynam bloczka na www.blogi.com zobaczymy jak będzie jak narazie cos mi tu nie pasi ale zobaczy sie =]]] Bo jak narazie to na zwykych blogach już trzeba bulić albo czekać (wrrrrr) no a może coś sie uda tu skombinować!!! Hiehie pOzdrooo (...)

Zobacz pełny wpis »