Bierdonka

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Anna Domini
Główny blog bierdonka.blogi.pl »
Data urodzenia 1987-02-12
Wiek 34 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Bierdonka

Biedna moja Anula :D:D:D   (: Ania (3-02-2006 22:54)chcialam  ogl "tylko mnie kochaj". sciagnelam to i potem chcialam spr jak dziala a okazalo sie ze to jakies porno ....  : (: Ania (3-02-2006 22:54)1,5 h PORNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Ania (3 (...)

Zobacz pełny wpis »
Aurelia moja kochana miala opis na gg pod tytulem: "moj kot rzucal butem po pokoju i zdemolowal choinke!!!"Wiec sie spytalam o co biega.Wyjasnienie: Ania (21:40)a jakim butem ?? Ania (21:40)bo jak klapkiem to jeszcze S(); Ania (21:40) ale jak glanem to o ja :P S(); Aurelia (21:40)jakimś tam adidasem S(); Aurelia (21:40)najpierw wciągał go do pokoju S(); Aure (...)

Zobacz pełny wpis »
To tytul thrillera, który mialam przyjemność obejrzeć, i stwierdzam, że nie taki diabel straszny :)). No ale nie o tym chcialam dzisiaj napisac.Chcialam dzisiaj blizej przedstawic, opisac moich przyjaciol i znajomych ( i tych z zycia, i tych z Netu) Nie wiem czy to co teraz napisze bedzie kogos interesowalo, ale powiem, ze wpadlam na pomysl o takiej notce wczoraj kiedy bralam (...)

Zobacz pełny wpis »
Uff w koncu sie uporalam :) Zrobilam "male" podsumowanie- podobne od tego, ktore zrobila kiedys Madzia14 :D Robilam je chyba z 2 tygodnie, co sie nameczylam to juz moje, ale spoko :D Wiec tak: Napisalam 244 notki. Lacznie komentarzy bylo 1916, w tym moich 81 ( :P )  W ksiedze gosci widnieje 50 wpisow. Teraz ranking hehe :P Bezapelacyjne zwyciestwo - tlumy szaleja :)) - (...)

Zobacz pełny wpis »
Kupilam sobie glany !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! takie sliczne, przetarte na bordowo, miodzio normalnie !!!!!!!!!!! JUPIIIIII !! Ciesze sie jak cholera. Tylko teraz maly problemik : musze sie nauczyc w tym chodzic :)) Mam nadzieje, ze nie bedzie tak zle :)) Wlasnie poszly sobie moje ziomki ode mnie. Teraz chodze po blogach i komentuje zalegosci :)) Niby mam ferie, a nawet jeszcze si (...)

Zobacz pełny wpis »
Swieta, swieta i po swietach jak to sie mowi :)) przysypalo nawet troche .... w drugi dzien swiat :)) Niedalino, moje, kochane :) popegeerowska, wies :)) z dziurawymi płotami :)) Mam konkurencje- takie wielkie biedroneczki pojawily sie u sąsiada mojej babci na podworku !! Ta zniewaga krwi wymaga !! :))) Wygupialam sie z kuzynka i jej chlopakiem. Efekt - podrapa (...)

Zobacz pełny wpis »
Buuu, ja sie tak nie bawie ! Wczoraj podczas mojego pobytu u Nimosi moj tatus dorwal sie do komputera, i naogladal sie "niedozwolonych" stron no i zepsul mi komputer. Tzn umiescil w nim cala mase wirusow i sprawil, ze nic z pulpitu sie otwiera ( z internet explorerem wlacznie ) ehh wpuscic takiego do lazienki to ci mydlo zje A dzisiaj rano bylam u Aurelii z mojej klasy i robilys (...)

Zobacz pełny wpis »
Bo czasem w wakacje tak bywa, ze ktos uczy kogos jezyka angielskiego ... coz, wypadki przy pracy w roku szkolnym sie zdarzaja :)) Nio wiec niejaka bierdonka (ja) odwiedzila ostatnio kolezanke Asiula co by jej dopomoc w tych ciezkich chwilach :)) Nie trwalo to dlugo, gdyz w ruch poszedl aparat fotograficzny :D Najpierw byly fotki chustowe, czapkowe i afganskopodobne , (coniektorzy (...)

Zobacz pełny wpis »
Troszke dziwnie sie porobilo. Ten tydzien jest z deka przerabany, ale wszystkie trudy zostana wynagrodzone przez piatkowe POLOWINKI !!!!!! Huuuura, juz sie nie moge doczekac =] Dzisiaj, a raczej wczoraj stwierdzilam, ze nie ide dzis na matme, bo nie umiem nic na sprawdzian. Podzielilam sie tym genialnym pomyslem z mama, ktora powiedziala, ze ja to nie obchodzi, i ze moglam sie ucz (...)

Zobacz pełny wpis »
Piekny nagloofek, nie ma co, hyh. Dzisiaj jest niedziela, i kurde nareszcie oddali nam Net, bo go nie bylo od piatku wieczorem. Koles co nam go dostarcza, wbil nam film, ze mamy w sieci wirusa, i ze nie odda Netu dopoki go nie usuniemy, a kurde wcale takowego nie bylo ... Ktos cos namieszal znowu... Jak zwykle, jedno wielkie zamieszanie. Zreszta nie wiadomo, jak dlugo jeszcze ta sp (...)

Zobacz pełny wpis »