Banano

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Jacek Wiatr
Lokalizacja Rzeszów
Główny blog banano.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Banano

Mam juz swojego bloga:) Odgapilem od nowickiego (mam nadzieje ze sie nie gniewa):)Spoko nie bardzo mam co pisac:) Dzien byl do dupy:( ale mialem najlepsza (na prawie najlepsza) ocenke z kartkówki z geografi (dostateczny:)). Nie no spoko, kumpel mi zachorowal :( i to nawet dwoch (nowicki i kociak)...hehe spoko spadam bo sobie frytki musze zrobic i na boston public sie spiesze:) poz (...)

Zobacz pełny wpis »