Bagno

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Zenobia Kloc
Lokalizacja Brzegi górne
Główny blog bagno.blogi.pl »
Data urodzenia 1982-07-28
Wiek 40 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Bagno

Nie wiem, jak to ma wygladac. jestem tzw. beginnerem w tej branzy. very beginnerem, tak na prawde. do tej pory raczej absurdalnym wydawal mi sie pomysl umieszczania tekstow o zabarwieniu strikte osobistym, jakimi niewatpliwie sa wpisy do pamietnika, w miejscu ogolnie dostepnym calym rzeszom, w tym wypadku internautow. fiu. ale mysle se: krytykujesz to, czego nie znasz, wiec moze sp (...)

Zobacz pełny wpis »