Archi

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Pawel Xxx
Lokalizacja Łódľ
Główny blog archi.blogi.pl »
Data urodzenia 1965-11-12
Wiek 54 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Archi

budze sie z mysla o Tobie – chyba nie musze tlumaczyc, gryze – się, co ja robie, “nie tak mialo być”, zbyt komplikuje jej zycie, ale te kwestje już sobie wyjasnilismy z MORTI i jest już dobrze, krwawie – nie wiem wlasciwie dlaczego, ale ladne slowo, wybucham – duzym pozadaniem za kazdym razem gdy MORTI stanie kolo mnie (wiesz jak ;-)), (...)

Zobacz pełny wpis »
Przestaje mi się cokolwiek chcieć. Jest mi okropnie ciezko. Mysl, ze jestes gdzies daleko jest nie do zniesienia. Sadze, ze TY czujesz podobnie. OBY TAK BYŁO. Mam problemy. Z soba. Z rodzina. Z praca. Z zyciem. Jestem samotny. Mimo wszystko jestem samotny. Gdzie jestes teraz MO? Co robisz? Co myslisz i czujesz? Chciałbym cie teraz przytulic, opowiedziec co czuje. Potrze (...)

Zobacz pełny wpis »
Dzieki za to ze ktos przeczytal moje wypociny. Moge podziekowac Wam z imienia (w porzadku alfabetycznym) - aniele_mój, Delfi, Joisan i Matija. Zaczalem czytac wasze blogi i ... Pisza je same dziewczyny, a w zasadzie kobiety. Czy to takie dziwne, ze ja jestem facetem. Wasze historie sa podobne do moich - pierwsze skrzypce gra w nich milosc. I jest to chyba najpiekniejsze uczuc (...)

Zobacz pełny wpis »
Czesc MALA Sobota była koszmarnym dniem. Wyjechalas i już. I nie zobaczylem się z Toba sam na sam, a bylo to dla mnie wazne. Ale nastapilo to tez z mojej winy. I tak jak Tobie mowilem, praca jest tez waznym elementem naszego zycia, i musialas tez sie jej poswiecic. Wczoraj byla niedziela. Niedziele jak to koniec tygodnia była troche domowa, troche rodzinna. Dzis jest ponie (...)

Zobacz pełny wpis »
Czesc MALA Wczoraj był chyba jakis fatalny dzien dla mnie. Chyba zdenerwowanie przed podroza. Może zla pogod. Ale na pewno przesilenie w naszej rozlace. Myslalem, ze zniose to lagodniej. Ale meczy mnie to okropnie. A to jeszcze prawie dwa tygodnie. BRAKUJE MI CIEBIE. Chyba jakos zle Cie wczoraj zrozumialem, albo cos.... Dzisaj się już pakuje. Nie, nie mogę się jakos s (...)

Zobacz pełny wpis »
MORTI DZIS WYJECHALA. Troche dziwne uczucie, ze nie zobaczymy się tak dlugo. Morti dzis wyjechala, wraca pod koniec tygodnia, ale ja wyjezdzam za cztery dni i wroce dopiero po dziesieciu. CALE DWA TYGODNIE ROZSTANIA. KOSZMAR. Przez ostatnie dninie pisalem, bo byłem zaczytany w ksiazce o Adrianie Molu (i na dodatek tak byłem zamyslony ta czasowa rozlaka, ze zapomnialem dan MOR (...)

Zobacz pełny wpis »
Na poczatek musze powiedziec CZESC MATIJA. Fajnie, ze chociaz Ty tu zagladasz. Nie wiem czy mam komukolwiek o tym blogu powiedziec. A do milosci rzeczywiscie nie nalezy nikogo zmuszac, ale mozna ludziom o tym mowic, lekko ich naklaniac, albo po prostu ICH kochac. No pewno, ze nie wszystkich, ale w miare mozliwosci. Moja rogata dusza sie odzywa. Ponownie mysle o MORTI. I to mysle b (...)

Zobacz pełny wpis »
Wlasnie piszemy sms-y. Zaczelo sie niewinnie. Podobno od ginu z tonikiem, kapieli i kolezanki. CARLI. Chcialem ja naprawde poznac. Ale wyczuwam w Niej jakas niechec, a może ma jakies kompleksy lub problemy. I cala “rozmowa” z dziewczynami (MORTI i CARLA) jakos dziwnie sie skierowala na malo bezpieczne tory. Zrobilo sie jakos malo przyjemnie. Na pewno byla w tym tez i (...)

Zobacz pełny wpis »
KOCHANIE W tej chwili spieram sie z Toba o poranny telefon. :-) I tak bede probowal. :-) BO CIE KOCHAM !!! Wlasnie koncze sie pakowac i ide spac. zapewne minie jeszcze z 1 godzina lub moze 2 :-( i rano bede niewyspany. A musze eskortowac w czasie calej podrozy dwoje starszych (i marudnych) ludzi. Ale ja lubie ich slabostki i ich klotnie z byle powodu. A jak jutro nie odbierzes (...)

Zobacz pełny wpis »
Czesc Wszystkim ( ale MO przedewszystkim) Cos ostatnio sie tu zaniedbalem. wczoraj przeprowadzilem z MO powazna "rozmowe", tzn. pisalismy na GG na powazne tematy. Ciekaw jestem jakie skutki to za soba pociagnie? Mam nadzieje, ze bedziemy przyjaciolmi (i kochankami ;-) ). Moim zdanie jest to mozliwe. A WY jakie macie na ten temat zdanie? Teraz piszac te slowa caly czas mysle o MO (...)

Zobacz pełny wpis »