Ankacyganka93

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Lokalizacja Warszawa
Główny blog psychoanka.blogi.pl »
Data urodzenia 1993-11-06
Wiek 31 lat
Ostatnia aktywność 247 dni temu

Najciekawsze wpisy Ankacyganka93

A wiec wpadłam jak sliwka w kompot, jak zawsze kiedy w kim sie zauroczyłam noi w tym przypadu był jedne mankament a mianowiecie byłam z kimś...Cała sytułacja była dla mnie czymś nowym, nie zdażyło mi sie nigdy wcześniej żeby ktos inny podrywał mnie kiedy jestem w zwiazku moźe to kwestia tego, że byłam młoda nie wiem. Z jednej strony to było fajne ale z drugiej nie czułam sie wpożąd (...)

Zobacz pełny wpis »
Kilka dni pózniej zrobiliśmy to, oczami mojej wyobrazni było mi nieziemsko przyjemnie. Nestety realia udeżyły w twarz..było słabo, kiedy przejmowałam stery było w miare ok ale mimo to bardzo odbiegało od tego co sobie wyobrażałam.. a mówili kota w worku sie nie kupuje. To był jeden z pierwszych momentów w ktorych pomyslałam żeby to przerwac, że te oczy fcalenie (...)

Zobacz pełny wpis »
Poznałam go w kiedy miałam 19 lat wpadł do domu ktory wynajmowałam razem z reszta znajomych w holandii, przyszedł t dwoma innymi kolegami ale on szczególnie przyciągą moja uwage... Szczególnie oczy te same tak samo piekne jak te ktore skradły mi serce kiedyś i te same ktore złamały mi serce jako nastolatce, mimo to zawsze powtarzałam że wystarczy jedno jego słowo, a b (...)

Zobacz pełny wpis »