Ankaa_blog

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Anna-marta Lisiewicz
Lokalizacja Białystok
Główny blog ankaa-blog.blogi.pl »
Data urodzenia 1989-05-01
Wiek 32 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Blogi zarządzane przez Ankaa_blog

Najciekawsze wpisy Ankaa_blog

                                    Miłość!!!                              (...)

Zobacz pełny wpis »
Mój numerek gg to 1328363. Wnajblizszym czasie napisze wam o moim najlepszym mc!!!                                  Hip-hop non stop!!!!!!!             & (...)

Zobacz pełny wpis »
  Siema mam na imie Anka poprzeniego bloga mi usuneli dlaczego?? niewiem.Mam nadzieje ze ten przezyje chociaz kilka dni hehe. A teraz cos o mnie: kofam hip-hop i zwierzeta!!!!! JAk chcecie cos jeszcze wiedziec to piszcie do mnie na gg1328363 A teraz pozdrowka!!! dla: Koffanej psyjaciółki Jufftynki i Magdy a takze dla Roberta, Łosia, Cinka, Mego bracisza Wojciec (...)

Zobacz pełny wpis »
Napisze wam kilka słów o K44... Piotr Łuszcz "Magik" 1978-2000r. zginął niewiadomo dlaczego podobno skoczył z okna swego mieszkania.On Joka i dAb piersze kawałki tworzyli na amidze . Pomyślcie se żebyscie teraz tworzyli podkłady na amidze hehe. Wiecie co niechce mi sie rozwijac tego tematu. Jak macie jakieś szczególne życzenia co ma sie znależc na moim blogusiu (...)

Zobacz pełny wpis »
Dlaczego nikt sie niewpisuje na mego bloga?? jest az tak zły???  Magda sorry bardzo!!! Ze tak wyszlo ale nie mam innego wyjscia!!! Ten Edek to dla ciebie hehehe  Niedługo swieta ... Ten radosny.. a do mnie nikt sie niewpisuje na blogusia chlip chlip (...)

Zobacz pełny wpis »
Hmmm moze najpierw napisze kilka słów o sobie. Jestem szalooooną nastolatką miszkam w białym kocham hip-hop i jesczze koffam zwierzaczki a najbardziej psy i szczury!! Co ja tu jeszcze moge napisac?? Czas na pozdrowka i całuski to wiec pozdrwiam moje przyjaciółki koffane Jufftynke i Magde i mego psa hehe i dla wszystkich kturzy tu zajrza i sprubuje zdiatko wstawic ale to poz (...)

Zobacz pełny wpis »
A moze jednak sprubuje se zrobic tego bloga tu!! Wiec bedzie to blog o nastolatce ktura kofa hip-hop i zwierzaczki!!Szczerze to koffam duzo rzeczy!!! Mam lat 1* nascie i mieszkam w bialym.A to cos na dole to ja!!!  (...)

Zobacz pełny wpis »
Wcięło mi zdiatko !!!Ale jest jeszcze jedno wyjscie jakby ktoś chcial moje zdiątko to mozecie sie ze mna skontaktiowac przez gg,1328363 Prosze wpisujcie sie na mego bloga!!!hehehe (...)

Zobacz pełny wpis »
Narazie moj blog niebedzie zbyt ciekaw bo niewiem jak sie to robi gówno gupie twe notki niechca mi sie doawac!!!!!! przepraszam za usterki hehe milego ogladania mego bloga i zaprazsam za kilka dni albo ... kiedys bedzie normalny! (...)

Zobacz pełny wpis »
Obiecałam wam zdiątko i wiec to ja (...)

Zobacz pełny wpis »