Anioleq-1

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Ola Mosińska
Główny blog anioleq.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 52 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Ostatnie komentarze Anioleq-1

mną to nie wiem, ale tobą być to fajna sprawa :)

Zobacz całą dyskusję »
bez-nadzieja z takimi ludżm...

Zobacz całą dyskusję »
wszystko przez ten czas... czasem za szybko a czasem za wolno biegnie, plynie, leci...

Zobacz całą dyskusję »
\"spadam\" to z piosenki by Coma :) a potrzebna jestes zawsze choc najpewniej tego nie wiesz, ale jestes, i ja to wiem :)

Zobacz całą dyskusję »
te kolory... świetnie to ujęłaś... eeh..

Zobacz całą dyskusję »
ja nie lubie się zmieniać, a ty? co ty mozesz... przeciez twoje wady są zaletami :))

Zobacz całą dyskusję »
heh :) dobra z ciebie istotka ;) wesołych świąt!

Zobacz całą dyskusję »
vice versa ;) :* a uśmiech to niech się maluje sam :)

Zobacz całą dyskusję »
muzyka Stinga, to taka dla zakochanych raczej :>

Zobacz całą dyskusję »
ja nie mam siły do niektórych spraw... :( to dobrze ze nie brak ci silnego ramienia :) :*

Zobacz całą dyskusję »
a kto sprzatac lubi..? chyba tylko moja mama ;)coprawda mi tez by sie przydało w szafie jakos oragnąć, no aaale... ;)

Zobacz całą dyskusję »
zaczyna się od pokoju ;) ale u ciebie pewnie i taak zawsze byl porządek :)

Zobacz całą dyskusję »
ale dzien się jeszcze nie skonczył.. :)

Zobacz całą dyskusję »
a wlasnie ze nie prawda, tu widac piękną tęcze i wcale nie black :P ;)

Zobacz całą dyskusję »
od Małego Szczęścia się zaczyna ;)

Zobacz całą dyskusję »
pod poduszką pewnie tez nic nie znajde, ale moze na biurku :> sie zobaczy ;) fajnie tak w optymiźmie trwac , nie? ;)

Zobacz całą dyskusję »
wiiitam :) i wesołych zycze, juz na zapas ;) a i wrozba bardzo fajna

Zobacz całą dyskusję »
no i z powodzeniem vice versa ;)

Zobacz całą dyskusję »
a moj smak dziecinstwa to..sliwki.. ;)

Zobacz całą dyskusję »
i szkoda ze tylko raz

Zobacz całą dyskusję »