Alanus

Profil blogera.


Informacje ogólne

Lokalizacja Gliwice
Główny blog lubieplack.blogi.pl »
Data urodzenia 2000-02-24
Wiek 22 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Alanus

Hej to znów ja. Jestem tak zniecierpliwiony, że już jutro wyjdzie lepszy wpis od tych, które piszę teraz. Już wam powiem, że będzie to o rodzinie dyktatorskiej w Haiti mam nadzieje, że mi się uda i wyjdzie fajnie napisany wpis. A teraz porozmawiajmy o....... grach! Każdy lubi gry (Nie pisz, że nie lubisz gier po prostu jeszcze nie poznałeś tej jedynej) (...)

Zobacz pełny wpis »
Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Wiem, Wiem Miałem pisać historie ale dzisiaj byłem zajęty sprawami. Nie martwcie się napiszę coś jutro ale teraz porozmawiajmy jak bardzo nie chcze mi sie spać. Niewiem dlaczego ale czasami mam tak, że mój organizm mówi, że lepiej nie spać i być jak zombi rano niż wyspać się. Wiem dziwne ale co poradzić. Do zo (...)

Zobacz pełny wpis »
Hej Jednak gdzieś zgubiłem mój pomysł to przesto, że mam remont po remoncie coś nowego napiszę. Dlatego porozmawiamy o sam niewiem. Naprawdę niemam pomysłu dzis. Dlatego dzis dowidzenia !(Fajne te kolory)   (...)

Zobacz pełny wpis »
Hej pomyślałem sobie, że może napiszę o czymś ciekawym i pomysłowy. A tym pomysłem jest pisanie historyjek o wymyślonych genealogi i alternatywne historie kraji, Religi i kultur Jeśli się spodobał to napiszcie o tym Jeśli napiszecie nie to i tak to zrobię  (i tak nikt nic nie pisze) Pa (...)

Zobacz pełny wpis »
Hej to mój pierwszy wpis Kiedysz napiszę coś lepszego i ciekawszego A na tą chwile macie to zdjęcie Pieroga. (...)

Zobacz pełny wpis »
Elo Elo Sorry ale to jest mój ostatni wpis. Jest to ponieważ mam dużo rzeczy do robienia i nie mam czasu na bloga. Może kiedyś napiszę cos ale nie jestem pewien. Mam nadzieje że wam się przynajmniej blog spodobał. Dlatego pa. (...)

Zobacz pełny wpis »
Sorry że zapomniałem dodać wpisu wczoraj Naprawdę jest mi przykro. (...)

Zobacz pełny wpis »