Aircarter

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Grzegorz Tomanek
Główny blog aircarter.blogi.pl »
Data urodzenia 1970-01-01
Wiek 49 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Aircarter

Środa byla juz odpoczynkiem tygodnia. Nie poszedlem do szkoly , powod - rejestracja do woja (  o jezu ale sie ciesze no niemoze byc ). Tak wiec rano udalem sie do urzedu. Smiac mi sie chcialo z dwoch ludkofffff co tam byli. Jeden wyobrazcie sobie przyszedl na rejestracje ze starszym ( hehe gosciu moiaj 18 no moze 19 lat i przyszedl ze starszym na rejestracje fajne jaja ) a (...)

Zobacz pełny wpis »
No i nastal czas na wtorek.      Co moge powiedziec o wtorku - dzien troche lepszy niz jego poprzednik ale w sumie to do udanych mozna go zaliczyc. Po pierwszych lekcjach w szkole myslalem ze padne z nog , no ale jak to po WF. Kolejne lekcje to jeszcze wieksza zgroza - pierw gosciu ktory przynudza jak cholera ( no ale jakos powoli sie rozkreca ). Nastepna (...)

Zobacz pełny wpis »
A moze jednak bede sobie pisal czesciej. No ale jak juz pisac to trzeba by nadrobic co najmniej ostatni tydzien ( tzn napisac co ciekawego w ostatnim tygodniu sie dzialo ). No tak wiec zacznijmy od poniedzialku - hmm poniedzialek jak poniedzialek ,poczatek tygodnia i jedna wielka hoojnia. Dzien rozpoczal sie daremnie , a zlozylo sie na to spieprzenie humoru w niedziele. mysl (...)

Zobacz pełny wpis »
Bylbym zapomniej o mojej ukochanej qmpeli - Asi dzieki ktorej przetrwalem w tym tygodniu ( i nietylko ) trudne chwile.   Stokrotne dzieki pysiu kochana mam nadzieje ze nadal tak bedzie. :*************** (...)

Zobacz pełny wpis »
Jak to powiedziala moja qmpela "ale te blogi sa daremne".  I nie smiejcie sie ona miala 100 % racji. Tu nic niema ciekawego. Dlatego nie bede tu poswiecal zbytnio czasu choc moze wrzuce jakas note tak raz na rok :P (...)

Zobacz pełny wpis »