Anka_firanka

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Ania Lorenc
Główny blog in-memory-of-kurt.blogi.pl »
Data urodzenia 1989-08-21
Wiek 33 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy Anka_firanka

Czos fajnego:):P:P:P   0) Nie ma sensu zycia0a) sens zycia istnieje, ale jest nietrwały i szybko znika, niewarto zawracac sobie nim glowy0b) sens zycia zmienia sie czesciej niz ty zmieniasz skarpetki0b.1) jezeli sens zycia utrzymuje sie dluzej, powinnas/powinienes niezwlocznie odweidzic lekarza lub popelnic samobojstwo 1) Jesli cos Ci nie wychodzi, to znak, ze bedzie gorzej. (...)

Zobacz pełny wpis »
A treraz spiewajmy:P Load up on guns, bring your friends it's fun to lose, and to pretend She's overboard, and self-assured Oh, no, I know, a dirty word Hello, hello, hello, hello Hello, hello, hello, how low? (x2) hello, hello, hello With the lights out, it's less dangerous Here we are now, entertain us I feel stupid, and contagious Here we are now, entertain us A mul (...)

Zobacz pełny wpis »
"Czy słyszysz jak tyka twój zegarek?To mija czasPrzestawiasz wskazówki do tyłulecz tym razem to nie działatym razem nie działaZaraz będziesz przy bramiestrzegącej wejsciadalekoMemento mori, darling" " Moja krew w żyłachPłynie zbyt szybkoMoje oczy sa zbyt słoneMoje oczy sa zbyt zmęczonepięknym widokiem za oknemMoje ręce sa zbyt pokaleczoneod srebrnych żyletekMoje serce je (...)

Zobacz pełny wpis »
" Miłość to nie pluszowy mis, ani kwiaty to tez nie diabel rogaty, ani milosc kiedy jedno placze a drugie po nim skacze...Milosc to zaden film w zadnym kinieani rozeani calusy male duze Ale milosc kiedy jedno spada w dol drugie ciagnie je ku gorze...Ile jestem Ci winien, ile policzylas mi za Twa przyjazn?Ile byly warte nasze slowa, gdy probowalismy wszystko od nowa?" Ubustwi (...)

Zobacz pełny wpis »
  Poprostu musze tu napisac przetlumaczony tekst Good Charlotte - Emotionless...Jest cudowny, piekny, wspanialy az mi sie lezka w oku zakrecila jak go czytalam...Piosenka tez jest Super...Polecam wam ja... A teraz lapcie ten smutny tekst : Emotionless – Bez uczuc Czesc tato Pisze do Ciebie Nie po to zeby ci powiedziec ze ciagle Cie nienawidze Tylko chce zapy (...)

Zobacz pełny wpis »
heh....Wczorajszy dzien spedzony w WonderLand byl poprostu piekny....Wszystkie exstremalne karuzele z najwyzyszym poziomem niebespeczenstwa zaliczone:))) Najlepszy byl Roller Coster stojacy i Samolot ktory okrecal sie o 180stopni:DDD Heh...Napewno pojedziemy tam jeszcze raz poniewaz nie zaliczylismy jeszcze wodnego parku:D No i Bungge musze skoczyc na nim:))) Chyba bym sobie tego n (...)

Zobacz pełny wpis »
Byc za czy przeciw ? Przeczytajcie ten blog nienarodzonego dziecka...I powiedzcie co sadzicie na ten temat... ...BLOG NIENARODZONEGO DZIECKA.... 5 pazdziernikaOd dzisiaj zyje. Rodzice, jeszcze o tym nie wiedza, ale już jestem. Mam byc dziewczynka- blondynka o niebieskich oczach. Wszystko to już jest ustalone, nawet to, że będę kochac kwiaty. 19 pazdziernikaNiektórzy twierdzą, że (...)

Zobacz pełny wpis »
Rano ledwo co sie wywuczylam z lozka... Wstalam z zapuchnietymi, zaspanymi oczami a w glowie mialam totalna pustke. Jak co rano zaspanym krokiem ruszylam w kierunku lazienki by doprowadzic sie do porzadku. Po jakis 20 minutach, przeczolgalam sie do kuchni gdzie przez jakies 10minut zastanawialam sie co zjesc. Wybralam platki, zagotowalam mleko a w miedzy czasie zrobilam sobie (...)

Zobacz pełny wpis »
Eloooooooo!!!!!!!!! Dzisiejszy dzien byl superowy:P Rano wstalam, zjadlam sniadanko i pojechalam z Robakiem, Mikiem i Ania na miasto:DDD W pierwszej kolejnosci zwiedzilismy SN Center ( no wiecie ta najwieksza wieze:P)...Na gorze byly niezle widoki, zrobilismy mnnustwo zdjec:))) W jednym pomieszczeniu podloga byla z samch szyb...hehe troche balam sie po niej chodzic wkoncu wieza ma (...)

Zobacz pełny wpis »
Sasasasa:] Myslalam, ze dzisiejszy dzien bedzie przejebany, bo jak tylko rano wstalam to wszystkich bluzgalam....Ale na szczescie dobry humor mi sie wlaczyl przy sniadaniu. Normalnie czuje sie jakbym byla na jakis dragach, caly czas mi sie brechtac chce. Z wszystkich i wszystkiego:P Bylysmy dzisiaj ze Stachem w kosiele. Tzn stalysmy sobie przed, bo w chuj ludzi bylo. Normalnie to b (...)

Zobacz pełny wpis »