1lidiawackowska1

Profil blogerki.

Informacje ogólne

Główny blog lidiawackowska.blogi.pl »
Data urodzenia 1999-01-02
Wiek 25 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy 1lidiawackowska1

Witajcie promyczki! Wielu z Was prosilo mnie abym opisała swoją ostatnią podróż. Na początku przypominam, że będzie mi niezmiernie miło jeśli zaobserwujecie mojego bloga. Kilka dni temu wróciłam z podróży, która odbyła sie do Paryża. Było bardzo fajnie. Pogoda była w sam raz. Poznałam tam naprawdę świetnych ludzi z którymi mam kontakt do dziś. P (...)

Zobacz pełny wpis »
Witajcie króliczki! Pamiętajcie o zasubowaniu mojego kanału i obserwowanie mnie na instagramie do których link macie w bio. Trzeciego dnia mojej podróży do Paryża odwiedziliśmy moja kuzynke która tam mieszka.Lecielismy razem balonem i widzieliśmy panoramę Paryża. Później zjedliśmy razem obiad i pakowalismy się do wyjazdu. Samolot mieliśmy o 15.45 (...)

Na samym początku chciałam zachęcić was do zasubowania mojego kanału. Drugiego dnia byliśmy w parku rozrywki Disneyland. Jechaliśmy rollercosterem. Było naprawdę fajnie a zdjęcia znajdziecie na moim instagramie. Później poszliśmy zwiedzać Notredame. Było bardzo ciekawie. Mieliśmy fantastycznego przewodnika. Na kolację udaliśmy się do restauracji San Ze Fleue.Smakowalismy ma (...)