.mala

Profil blogerki.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Asia Humka
Lokalizacja Łódź
Główny blog rekwiem.blogi.pl »
Data urodzenia 1989-03-28
Wiek 33 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Ostatnie komentarze .mala

miłego wyjazdu, baw się świetnie ;] a wogóle to zazdroszczę koncertu też chciałam jechać ;p

Zobacz całą dyskusję »
ja kiedyś jak miałam 14 lat sobie stałam z kolegą, i tacy dwaj starsi panowie szli i jeden z tekstem \"tyy patrz ale ona ma cycki\" a drugi na to \"nie, cycki to ona dopiero będzie miała\" < lol > hahah, myślałam że sie tam spalę z ewsytdu ;p

Zobacz całą dyskusję »
mój kotek jest na szczęście u mnie na łóżku... :) z włosami nie kombinuję nic a nic, zapuszczam do pasa :) związku nie mam, i nic nie bedę radzić bo nawet patrzać na sytuację z S. widać ze na facetach znam sie tak jak faceci na kobietach ;/... a gadu gadu niech bedzie błogosławione :) pozdrawiam :*

Zobacz całą dyskusję »
No zajebista pasterka bo byla tam zajebista osoba ;D;D;D nom ale kolejna dopiero za rok :/ shkoda ze one nie sa codziennie :P .... Ciezko zapomniec o zmarlej osobie kiedy tak bardzo sie ja kocha i ma sie z nia zajebisty kontakt :/ nom ale jest dobrze ... teraz wierze w shczescie, nie mam zamiaru sie przejmowac chlopcami, te glupie milosci, przez kogo ja sie cielam ... nic teraz nie odbierze mi shczescia i radosci z kazdego dnia, zede chocby najwiekshe przeciwnosci losu!! Obiecuje to wshystkim .... bede HaPpY

Zobacz całą dyskusję »
Niby dla kogo jestem wazna ... chyba dla samej siebie , sory ja newet nie jestem wazna dla siebie...nie shanuja mnie inni i ja sama nie shanuje siebie :/:/:/

Zobacz całą dyskusję »
Wiem, ze piekna notka...sorka ale takie wQrwienie mnie ogarnelo dzisiaj po treningu, ze ledwo co wytrzymuje wrrrr :/ Asia ludzie licza na Ciebie :P

Zobacz całą dyskusję »
u nas tesh w szkole co$ takiego jest tzw \'otrzęsiny\'... no i fajnie jest w tamtym roku 1-klasiści musieli chodzic bez bluzek co było pięknym widokiem przynajmniej dla dziewczyn 9pierwszoklasistki chodziły w bluzkach ;p) pozdrofffionka :*

Zobacz całą dyskusję »