....

Profil blogera.


Informacje ogólne

Imię i nazwisko Beata Czerwińska
Główny blog blog-8.blogi.pl »
Data urodzenia 1985-08-10
Wiek 36 lat
Ostatnia aktywność 2 lata temu lub dawniej

Najciekawsze wpisy ....

Świeta Święta ... i po Świętach Nie mogę już patrzeć na śledzie pod pierzynką ... sałatki warzywne ... ryby itd itp 3 dni siedzenia w domciu i wpychania w siebie wszystkiego co znalazło sie na stole :P Jednak ostanie Wigilie nie byly "Świąteczne" jak poprzednie Rok temu głowe zapszątały myśli o K. W tym roku rodzinna lekka atmosfera została zastąpiona przez łzy (...)

Zobacz pełny wpis »
a fe ... co za dzień wrrr ... idzie kota dostać ... jesienno-zimowa depresja ? może nie dawno znów pokłuciłam sie z A. powiedział mi, że powinnam iść do lekarza (psychologa) bo coś mi jest heh W sumie teraz zaczęłam zauważać, że rzeczywiście ... jest coś czego czas nie potrafił wymazać Śmieść K. przeszła tak nie spodziewanie czas zagoił żal ... wysuszył (...)

Zobacz pełny wpis »
Qrcze ... napisałam notke i się nie zapisała ... ble no więc od początku ... hmmm Chciałam napisać wiersz z "Alchemika" który utkwił w mojej główce i nie raz spowodował mocniejsze bicie serduszka ... ... ale moje bejbe wypożyczyło sobie ode mnie ksiażeczke więc bede musiała sie odrobine wstrzymać :P Hmm co do pana A. (moje kochanie) to od jakiegoś czasu smutniej (...)

Zobacz pełny wpis »
Troche wyjaśnień ... Wiem o tym ze nie pisze zbytnio wyraźnie tzn. tak żeby wszystko było jasne ale niestety bardzo trudno jest mi odkrywac swoje uczucia chodź powoli coraz lepiej mi się to udaje I to dzieki Wam :)** dzięki Waszym komentarzom literka K. oznacza chłopaka którego bardzo kochałam a niestety On ... hmm On nie chciał już tu być ... literka A. to osoba któ (...)

Zobacz pełny wpis »
10 powodow dlaczego mam dzis tak bardzo niemiły humorek 1.  On dalej sie nie odzywa 2.  a wiem, że to ja zawiniłam 3.  nie mam papierosów 4.  nie mam na piwko 5.  nic z tego co na dziś zaplanowałam nie wyszło 6.  chce mi sie płakać 7.  żadnych słodyczy w barku  8.  żadnych propozycji na dzisiejszy wieczór 9.  żadn (...)

Zobacz pełny wpis »
Ziefk :) Wczoraj poszłam sobie z Madzią i Kasia trosie potańczyć i jak to się mówi "zatopiłam" swoje smutki w alkoholu ... Dziś dobra zabawa została zastąpiona przez dość potężny ból głowy :PP ale nie jest tak źle Przynajmniej jedna bardziej pozytywna notka na moim "blogu smutków" :P Szkoda tylko ze tak mało komentarzy się tu pojawia :( Buuu ale thx i za te :) o (...)

Zobacz pełny wpis »
5 ŻYCZEŃ DO ŚW. MIKOLAJA1. Wiele radości dla mnie i dla moich bliskich 2. Wiele uśmiechu na codzień 3. Żadnych wspomnień sprawiających ból w serduchu 4. Wiele ciepła i miłości od osób mi bliskich 5. Czasu na zatrzymanie się w pedzącym świecie ... chwili ma marzenia ... I Wam życzę tego samego ... Papa (...)

Zobacz pełny wpis »
Łza za łza ... kolejne kropelki na klawiaturze ... czuje jak wszystko znow powraca ... kazde wspomnienie Czesto czuje jak to mnie przerasta, wariuje ... On cierpi przeze mnie ... wiem to, ale ja nie potrafie sobie pomoc ... przez to jemu nie moge pomoc tym bardziej ... Nie chce ciagnac tego dalej ... tej historii przeplatanej lzami... albo wymuszonym szczesciem ... on mial racje (...)

Zobacz pełny wpis »
Teraz wiem ... Kiedyś kiedy miałam ,hmm 13 lat (?) pojechałam na kolonie za granice pod koniec kolonii nasz wychowawca wziął karty i zaczął nam wróżyć ... Weszłam do pokoju ,rozłożył karty ... "... przyjdzie moment kiedy bedziesz miała do wyboru dwóch facetów ,wybierz blondyna jeżeli wybierzesz bruneta Twoje szczęście zniknie ..." Powiedział Dziwne ,że dopiero (...)

Zobacz pełny wpis »
... nie mogę znieść bólu niedokończonej pieszczoty przerwanego pocałunku krzyczę chodź wiem ,że nie słyszysz chodź wszystko tonie w ciszy nie słyszysz ... przepraszam musze już iśćwkoło tyle krwi a rece masz już zimnei spojrzenie takie inne mam nadzieje ,że bedziesz szczęśliwy Mój Miły odszedles bez pozegnania niestety ... taka zaleta umierania ... (...)

Zobacz pełny wpis »