Zwiedzanie

Wpisy zawierające słowo kluczowe zwiedzanie.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

Wrześniowy wpis Haken W Obłokach Trzeźwości

Niedzielne zwiedzanie Chwaszczyna Przygotowania do Biegu Westerplatte trwają w najlepsze, ale co poza tym? Przygotowuję się również do jutrzejszej wyprawy do Chwaszczyna. Jest to miejscowość położona zaraz przy najbardziej wysuniętej na północny zachód dzielnicy Gdańksa, czyli Osowy. Jestem zaintrygowany Chwaszczynem i chciałbym zwiedzić m.in. Parafię św. Apostołów Szymona i Judy Tadeusza, cmentarz, lokalne miejsce kultury oraz jezioro Osowskie znajdujące się nieopodal. To cel na jutrzejszy dzień. Już teraz momentami przepełnia mnie ekscytacja. Jutro z uwagi na niedzielę niehandlową nie uda mi się może odwiedzić lokalnych sklepów, ale przeprowadzę rekonesans i na przyszłość będę zorientowany czy mam szansę na nabycie lalki z tej skromnej miejscowości. Czujne oko właściciela (...)

Informacje ogólne Jaskinia Raj - wycieczka do Raju na Ziemi

Jaskinię można zwiedzać w grupach max. 15 osobowych, wyłącznie pod opieką przewodnika, a dzięki oświetleniu elektrycznemu możemy dostrzec uroki jej wnętrza. Jaskinia Raj jest niewielka, o rozwinięciu poziomym, której zwiedzanie trwa ok. 45 minut. Jaskinia ma 9,5 m głębokości.   (...)

Kraje, które chciałabym odwiedzić Wszystko o mnie

Cześć W moim pierwszym wpisie opiszę kilka miejsc, które chciałabym odwiedzić. Pierwszym krajem jest Nowa Zelandia. Znajduje się tam jaskinia Waitamo Glowworm, jaskinia położona jest na Wyspie Północnej w Nowej Zelandii. Zlokalizowana jest w południowej części regionu Waikato, 12 km na południowy zachód od  (...)

MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ MUZEÓW Biblioteka - dobre miejsce dla człowieka

Drodzy Czytelnicy!!!   Wczoraj obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Muzeów, kóre ustanowiła w 1977 roku działająca przy UNESCO Międzynarodowa Rada Muzeów (International Council of Museums – ICOM. Od dłuższego czasu w weekend poprzedzający święto, (...)

Czechy Podróże

Czechy, co warto zobaczyć? Czechy to kraj leżący w centrum Europy, jeden z sąsiadów Polski. Składa się z trzech krain historycznych – Czech Właściwych, Moraw i Śląska Czeskiego. Aż 12 miejsc zostało wpisanych do rejestru światowego dziedzictwa UNESCO. Poza skarbami architektury w Czechach znajdują się przepiękne lasy i góry. Co warto więc zwiedzić najbardziej? (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Olsztyn i okolice Droga do celu.

Mój pierwszy wpis zacznę od Olsztynu na Jurze, jako, że od niego zaczęła się moja przygoda ze zwiedzaniem, Cała Jura jest piękna, zamki, skałki, dolinki i znów skałki, na które z ekipą nastoletnich wariatów wspinaliśmy się ok 30 lat temu  ( może nadarzy się jeszcze sposobność, by powtórzyć to, o czym coraz częściej myślę  ) Chwila, gdy mam wolne, wsiadam do autka, sama, czy ze znajomymi, w poszukiwaniu nowego, czy też z gotowym planem,  to jest to, co mnie napędza i daje mega poweru w myśl powiedzenia: najlepszy sposób, by spełniać marzenia, to się obudzić. Dziś pokażę jesienny Olsztyn z ubiegłego roku, o który zahaczyłam po raz kolejny w drodze do Złotego Potoku, gdzie umówiona byłam na spotkanie ze znajomymi z różnych stron Polski.  (...)

Zamek Książ Fotoalbum

Owiany tajemnicami, trzeci co do wielkości zamek w Polsce.

Miejsce wielu przeciwieństw, Filipiny Ciesz się życiem teraz

Nasz pobyt na Filipinach należał do aktywnych. Chwilami tylko spędzaliśmy czas leżąc na plaży. W większości jeździliśmy, chodziliśmy, aby zobaczyć jak najwięcej, żeby poznać, co się da poznać. Osobiście nie należę do osób pasywnych i szczęścia nie daje mi bar z drinkami. Myślę, że moje zadowolenie ma najwyższy poziom, kiedy poznaję, widzę, poszerzam swoje horyzonty. Uważam, że to jest jedną z najwyższych wartości, których nikt mi nie zabierze. Nie cieszy mnie też knucie, intrygi lub udział w nich. Życie posiada o wiele więcej poziomów, na które mogą wspiąć się tylko nieliczni i tam też można spotkać tych nielicznych. Zwiedzając, zobaczyliśmy jak wiele jest ubóstwa na Filipinach. Skromne domy zaraz po tajfunie nie wyglądały dobrze. Niezależnie od pogody, wokół było wiele śmieci, które często stają się materiałem, z którego powstają kolejne domy. Rzeczą zaskakującą mnie były sznury z praniem wokół tych maleńkich domk& (...)

Zostaw Łapkę W Górę... Niebawem Zacznę swoją przygodę !! NotatnikPodróżnika - Podróże Wyprawa Natura Przygoda Historia Mój Dziennik

Cześć :) Mam na imie Marcin Niebawem startuje z pasmem przygód które jeśli zechcecie będe szczegółowo publikować i opisywać na swoim blogu, facebooku oraz youtubie. Zaczerpniecie tutaj Prawdziwą Historię odległych miejsc, spektakularne, niecodzienne zdjęcia oraz opis przygód którym będę musiał stawić czoła. Zostaw Łapkę w górę aby być na bierząco: (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Kraków podróże małe i duże

Stojące pośrodku Rynku Głównego Sukiennice są jednym z najbardziej charakterystycznych zabytków Krakowa. Tak jak i w przeszłości budynek ten spełnia przede wszystkim funkcje handlowe, dziś jednak zamiast kupców odwiedzają Sukiennice przede wszystkim turyści.