Wyspa

Wpisy zawierające słowo kluczowe wyspa.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

Zakynthos z Rainbow - 2014 rok Kawałek mojego świata - podróże małe i duże.

Tym razem dwa tygodnie wakacji, o ile dobrze pamiętam w drrugiej połowie lipca. Było bardzo ciepło a woda po prostu bajka. Trochę tu ten wpis nie pasuje, ale w końcu to sami sobie zorganizowaliśmy wakacje w biurze podróży. Zapłaciłam ok. 7000 zł. za pobyt 15 dniowy, za trzy osoby dorosłe i dziecko. Nie mieliśmy wyżywienia ale w hotelu kali pigi & danny s studio nie było to dużym problemem. W barze przy basenie były naprawdę niedrogie dania, tylko trochę takie fast food. Czasami chodziliśmy do innych restauracji a czasami coś sobie gotowaliśmy. Śniadania i kolacje jedliśmy najczęściej na balkonie naszego pokoju, z takim oto widokiem. (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Skiatos w sierpniu 2018 r. Kawałek mojego świata - podróże małe i duże.

Właściwie to tego wpisu nie powinno być na tym blogu ponieważ nie zorganizowaliśmy sobie sami tego wyjazdu ale z drugiej strony to udało się dość tanio wyjechać. Zapłaciliśmy za 2 osoby dorosłe i dziecko ok. 4380 zł. za dwa tygodnie. Tylko szkoda, że bez wyżywienia, na miejscu okazało się, że ceny są dość wysokie i już w drugim tygodniu pobytu musiałam się trochę zapożyczyć. Liczyłam, że mniej wydam na picie i jedzenie ale nawet potrawy w fast foodach nie są zbyt tanie. Z drugiej strony raz na jakiś czas pozwalaliśmy sobie na odrobinę szaleństwa, jak będąc w Grecji nie zjeść musaki albo sałatki greckiej? Nigdzie indziej tak dobrze nie smakuje. Co do samodzielnego przygotowywania potraw to jak się nie jest w samym mieście Skiathos to można mieć spory problem. Prawie nic w mniejszych miejscowościach nie ma, a zwłaszcza nie ma mięsa.& (...)

Super stoiska targowe i handlowe Blog o stoiskach targowych i hanlowych

Przy planowaniu ekspozycji musimy wziąć pod uwagę kilka elementów. Przede wszystkim projekt stoiska targowego czy handlowego  powinien uwzględniać specyfikę prezentowanej przez nas oferty targowej czy handlowej i służyć jak najlepszemu wyeksponowaniu jej. Stoiska targowe i handlowe są przede wszystkim narzędziem, tłem do sprzedaży produktu. Wybudowane z dużym rozmachem może spowodować, że klienci zapamiętają nasze stoisko, a nie produkty czy usługi, które chcemy im sprzedać. Jednocześnie stoisko musi być spójne z wizerunkiem naszej firmy. Projektując ekspozycję i jego funkcjonalność, należy wziąć pod uwagę, do kogo adresujemy nasze wystąpienie targowe. Inaczej należy zaplanować stoisko na imprezie B2C, gdzie gośćmi są indywidualni klienci docelowi, inaczej, w przypadku imprezy B2B, którą odwiedzają klienci instytucjonalni. Stoiska handlowe st (...)

IRMINGARD Jezus Chrystus, Syn Boży, Graal na Ziemi

IRMINGARD 39. Kobieta wybrana z narodu polskiego, aby wiernie służyła Stwórcy przy boku Syna Bożego, powołana do budowania Królestwa Tysiącletniego i jako czysty diament ma przetwarzać promieniowania z Boskiego i podawać w późniejsze stworzenie tu na Ziemi. To Czystoś (...)

IRMINGARD Przesłanie Miłości. Jezus Chrystus

Zobacz cały wpis na blogu »
Fragment recki "Wyspa" inni wśród nas

W filmie pokazano historię ludzkości w roku 2019 - w kilka lat po holokauście, który spowodował globalne zanieczyszczenie świata. Zaraz... A może mamy tylko myśleć, że powietrze na zewnątrz jest niezdatne do oddychania? Może w rzeczywistości nie jest tam aż tak źle? Właśnie takie pytanie zadaje sobie główny bohater filmu - Lincoln Six-Echo, brawurowo wykreowany przez Evana McGregora. Poddaje on w wątpliwość wszystko, co go otacza. Przede wszystkim nie wierzy w tytułową "wyspę", która to ma być ostatnim zakątkiem Ziemi, gdzie nie dotarło skażenie. Wszyscy jego znajomi myślą jedynie o tym, by wygrać podróż właśnie do tego małego raju - jednak nikt nie zadaje sobie pytania, co się dzieje z tymi, którzy już wygrali.Filmową partnerką McGregora jest Scarlett Johansson, której najgłośniejszą rolą jak dotąd była główna bohaterka "Dziewczyny z Perłą". Nic nie zapowiada, by sytuacja ta się zmieniła, gdyż w "Wyspie" jej aktorstwo jest lekko mówiąc mi (...)