Wpisy zawierające słowo kluczowe wideo personalizowane.
Storytelling z użyciem deepfake – etyczne wykorzystanie nowych technologii Przedstawiciel Handlowy
Storytelling z użyciem deepfake – etyczne wykorzystanie nowych technologii. Deepfake kojarzy się wielu osobom głównie z manipulacją, dezinformacją i kontrowersjami. Ale czy wiesz, że ta technologia – przy odpowiedzialnym użyciu – może być potężnym narzędziem storytellingu i marketingu? Etyczne wykorzystanie deepfake w sprzedaży i komunikacji z klientem otwiera zupełnie nowy rozdział w opowiadaniu historii. Kluczem jest transparentność, intencja i zgoda. Czym jest deepfake w storytellingu? Deepfake to technologia, która przy użyciu sztucznej inteligencji tworzy realistyczne obrazy lub filmy, w których można np. „włożyć słowa w czyjeś usta” albo wygenerować wideo osoby, która nigdy nie nagrała danej wypowiedzi. W marketingu deepfake pozwala np. stworzyć: spersonalizowaną wiadomość wideo z udziałem wirtua (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.