Tarnów

Wpisy zawierające słowo kluczowe tarnów.

« najpopularniejsze słowa kluczowe

Nowe przesyłki-wielka radość Gadżetowe Królestwo Grzesia

Pandemia spowodowała braki w Grzesiowej kolekcji. Firmy wstrzymały przesyłanie gadżetów, co bardzo nas smuciło. Na szczęście w końcu coś się ruszyło i dotarły nowe przesyłki. Radość Grzegorza ogromna, bardzo dziękujemy!!!

Zobacz cały wpis na blogu »
w Tarnowie nowy

Budzilem się w nocy. Wstałem 3:45. Autobus 4:53. Pociąg do Tarnowa 5:43 za 16zł. Jechałem nowiutkim składem i podróż  minęła spoko. W Tarnowie 7:23. W toalecie (wypasione) za 2,50zł. Łukasz czekał na mnie na dworcu. Poszliśmy na górę ... Zimno, pada i wieje :/ Ładnie tam choć przez tą pogodę... :( Porobiłem sporo zdjęć. Do hotelu ok. 10:00. pokój 2 osobowy z łazienka za 80zł. Poprzytulaliśmy się troszkę i całowali. Po chwili zadzwoniła Łukasza mama i ten wystraszył się bo powiedziała, że muszą powaznie porozmawiać. Ponieważ wystarszył się uzgodniliśmy, że wróci do domu. Zrobiłem mu tylko loda ze spóstem w usta, ale niestety wyplułem to za co byłem potem na siebie zły. Nie miał tego dużo i miała taki spermowy smak :). Wyszliśmy ok. 11:00. Jestem zły, że straciłem kasę a nie zaliczyłem go. Na dworzec. Pociąg dopiero przed 13:00 więc 1,5 godziny siedzę w poczekalni. Dzwoniłem do Łukasza. Wszystko raczej w pożądku (...)

Łukasz, Tarnów nowy

Wstałem dość wcześnie. Nie idę do sklepu bo muszę pozjadać wszystko co już mam. Trochę na kompie. Na dworze ciepło choć nie słonecznie. Wyszedłem ok. 11:30. W carrefour:rodzynki 3,79zł, czekolada 3,99zł, woda 1,49zł. Gazety 5zł. Pociąg o 12:30. Bilet za 16zł. Przy kasach było 3 gości jacyś egzotyczni i mieli problem z kupieniem biletu. Potem brakło im 10zł. Trochę próbowałem pomóc w tłumaczeniu itp. Podróż się dłuży:( Na miejscu przed 15:00. Pochodziłem trochę po okolicy czekając na Łukasza. Mają jedna główną ulicę (krakowska), ale w remoncie. Ładne miasto w starym klimacie. Mase ładnych chłopaczków i aż się morda cieszy :). U zegarmistrza wymieniłem baterie (8zł). Porobiłem trochę zdjęć. Z Łukaszem (15,8 lat) spotkałem się w parku strzeleckim. Okazał się niższy niż myślałem (ok. 182cm) a myślałem, że jest wyższy ode mnie. Okazał się też ładniejszy niż przez kam. Poszliśmy do hotelu. Przez pom (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
bida bida bidę pogania :P Blogos kmwpopos

Tytuł taki, bo mi się podoba jego wydźwięk :D W sumie to nie nie ma bidy, prócz tej za oknem. Chociaż niektórym deszcz, szarość itp. odpowiadają. Np. mi :D. Bo wtedy mogę sobie poczytać dekadenckie wiersze i mają odzwierciedlenie w rzeczywistości :D. O szyby deszcz dzwoni, deszcz dzwoni jesienny. Tak naprawdę to nie czytam dekadenckich wierszy, nie czytam żadnych w ogóle, no ale kiedyś czytałam. Teraz czytam analizę kationów a w wolnych chwilach także anionów ;D***Wiek~szybkości upływu czasu. Otóż im jestem starsza tym szybciej październik przechodzi w listopad, spadają liście, zaczyna padać śnieg, mija wszystkich Świętych. To straszne, coraz trudniej nad tym zapanować, coraz trudniej dojrzeć zmiany za oknem, gdy się jest zajętym własnymi sprawami... Dawno nie widziało się KMWP razem razem... jak tak pomyśle to razem razem to chyba w wakacje było... Dawno dawno... Ale nie smućmy!***Co się dzieje u KMWP... otóż tak.... (...)