System do mailingu

Wpisy zawierające słowo kluczowe system do mailingu.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

wprowadzenie do e-mail marketingu Skuteczny e-mail marketing w reklamie

Do najbardziej skutecznych metod reklamowych należy e-mail marketing. Ogólnie rzecz ujmując, jest to całokształt działań promocyjnych, w których kanałem przekazu jest poczta e-mail. Mailing jest niezwykle prostym narzędziem, ale także i niebezpiecznym. Źle przeprowadzona akcja mailingowa może przynieść odwrotny skutek do zamierzonego, a nawet może skończyć się w sądzie. To nie są gołosłowne tezy, ponieważ w dobie masowego spamowania naszych skrzynek e-mailowych, GIODO i jemu podobne instytucje zauważyły już problem i skutecznie z nim walczą. Do najprostszych zastosowań w mikro skali stosuje się gotowe moduły instalowane do sklepów internetowych, które służą do tworzenia i rozsyłania newsletterów. Moduł taki (domyślnie instalowany choćby w OSCommerce) składa się z kilku elementów. Każdy klien (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
e-mail marketing ręceprecz odTybetu

Dzis będzie malutka garstka linków związana z ciekawym zagadnieniem, jakim jest e-mail marketing. Sprawa jest delikatna, bowiem ktoś może zakrzyknać: "toż to spamer!" Otóż, dzióbki kochane, nie. Definicja spamu jest już dawno określona i mówi nam, że spam to niechciana wiadomość elektroniczna. Niechciana, czyli niezamawiana, niepotrzebna, i w ogóle bee. Prawdziwy e-mail marketing to potężna gałąź przemysłu informacyjno-reklamowego. Przygotowane newslettery, aby wyglądały ładnie i przyjemnie, są wysyłane tylko do określonej grupy docelowej. A kto określa tę grupę? Sami użytkownicy, którzy zapisują się na różnych stronach do systemów informacyjnych. Przykładem takiego e-mail marketingu może być system mailPro. Obsługą każdego zlecenia zajmuje się profesjonalna ekipa, która dba o praw (...)

Zobacz cały wpis na blogu »