Spam

Wpisy zawierające słowo kluczowe spam.


« najpopularniejsze słowa kluczowe

Onanistyczne żale ortodoksa Smrodzisko

h3.cjk { font-family: "Droid Sans Fallback"; }h3.ctl { font-family: "FreeSans"; }p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }a:link { } Finansowe wsparcie drużyn harcerskich czyli stare porażki w nowej szacie Dzisiaj kilka zdań na temat, który już wiele tygodni temu przypomniał mojej uwadze jeden z czytelników, pisząc odpowiedni komentarz. Wydobyłem to do napisania dopiero dzisiaj, jako że akurat mamy rocznicę wydarzeń, o których chcę napisać. Chodzi o dotacje dla drużyn harcerskich. Otóż 18 lutego 2014 prezes Fundacji ssrmanufaktura.wordpress.com opublikował w BIP ogłoszenie pt. Ogłoszenie Otwartego Konkursu Ofert na wsparcie finansowe DRUŻYN HARCERSKICH Wspomniana informacja zawiera szereg warunków, wymagań itd. oraz opisuje różne rodzaje zadań, które (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
antyreklama hi5 Skuteczny e-mail marketing w reklamie

Nowa platforma spamowa hi5.com weszła w zeszłym roku z przytupem na polski rynek i spaliła się na samym starcie. Spamowała skrzynki e-mailowe podszywając się pod znajomych. Sprawa ucichła i zapomniałem na kilka miesięcy o tym amerykańskim syfie. Od kilku dni regularnie po śniadaniu jestem zapraszany przez jakieś obce nazwiska do tego spamującego serwisu. Taki sposób reklamy jest podręcznikową strategią antyreklamy. Sposób w jaki weszli Amerykanie na rynek przypomniał mi nieco debiut ebay.com - ktoś spartolił rozeznanie rynku. Owszem, Polacy lubią portale społecznościowe, ale rynek jest już podzielony. Polacy natomiast bardzo nie lubią spamu i świadomość, co to spam, ciągle w narodzie rośnie. Do zeszłego tygodnia byłem przekonany, że amerykanie dostali solidną lekcję od polskich internautów i zaprzestali tego typu praktyk. Nigdy nie udostępniałem firmie z San Francisco swojego e-maila. Adres wypłynął z Allegro.pl, pozostaje ty (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Jak nie spamować? 4 żelazne zasady mailingu Skuteczny e-mail marketing w reklamie

Granica między mailingiem a spamem, jak już wcześniej wspomnieliśmy, jest niezwykle cienka. Skupmy się dziś na definicji spamu. Posiłkując się wikipedią, definiujemy SPAM, jako „niechciane wiadomości elektroniczne.”Inaczej pisząc, możemy dodać, że każdy NIECHCIANY e-mail jest spamem. Jak ustrzec się przed łatką spamera? Należy przestrzegać kilku podstawowych zasad podczas wysyłania oferty. Należy wysyłać e-mail tylko do tych osób, które wyraźnie potwierdziły chęć jego otrzymania. W przypadku newsletterów sprawa jest prosta, potwierdzenie następuje podczas rejestracji, akceptacji regulaminu i oświadczeniu o wyrażeniu woli. Problem pojawia się w momencie, gdy to my próbujemy dotrzeć pierwszy raz do klienta. W myśl prawa, należałoby najpierw wysłać zapytanie, czy możemy przesłać swoją ofertę. W tej sytuacji istnieje zagrożenie, że już samo wysłanie zapytania może zostać potraktowane jako spam. Z pozycji usera, jest to całkowicie zrozumiałe. Dlacze (...)

Zobacz cały wpis na blogu »
Jak to się toczyło ? Chińczycy! RęcePrecz OdTybetu

Konkurs ruszył o 20:00, miałem włączony swój panel w nazwa.pl i wypełniony formularz. Czekałem na frazę. Pojawiła się, wpisałem szybko i kliknąłem rejestruj. www.odtybetu.pl została zarejestrowana ;) 12zl mnie to kosztowało. Co z tym dalej ? Popatrzyłem sobie na oferty hostingów i znalazłem taki co daje mi wszystko co potrzeba, od php5 z bajerami do ssh, z dobrym cpanelem i szybkim supportem, do tego tani (80zl za pol roku). Pozakładałem sobie subdomeny i powgrywałem najnowsze wersje typowych zabawek seo czyli qlweb - by jaChuu, scuttle, wordpress i pld. Po dwóch dniach gotowa była strona główna i te wszystkie zabawki, skonfigurowane dopasowane i przygotowane na wpisy. Niespodzianką jest to że ludzie się chętnie rejestrują i dodają swoje stronki. Najwięcej spamu jest na scuttle, musiałem już wywalić parę zakładek. Na razie jakoś idzie, przyjemnie sobie patrzeć na odwiedziny, rejestracje, dodane strony itp. Jest jede (...)

Zobacz cały wpis na blogu »

Drogi użytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.