Wpisy zawierające słowo kluczowe relacje biznesowe.
Dlaczego warto stawiać na jakość – nie tylko w produkcie, ale i w relacjach z klientem Przedstawiciel Handlowy
Dlaczego warto stawiać na jakość – nie tylko w produkcie, ale i w relacjach z klientem W mojej pracy spotkałem się z wieloma podejściami do sprzedaży. Niektórzy stawiają na szybkie wyniki, inni szukają "złotych trików". Ja od lat kieruję się jedną zasadą: jakość – w produkcie, w rozmowie, w podejściu do klienta. Liczy się pierwsze wrażenie – ale jeszcze bardziej drugie i kolejne Pierwsze spotkanie z klientem to ważny moment – ale prawdziwa wartość relacji buduje się w czasie. To, czy klient wróci, zależy od tego, jak go traktujemy na co dzień. Dlatego tak ważne jest, by być słownym, punktualnym i przede wszystkim – uczciwym. Cena to nie wszystko Wielu sądzi, że decyzję zakupową podejmuje się na podstawie ceny. Oczywiście, jest ważna. Ale z mojego doświadczenia wynika, że klienci dużo bardziej cenią poczucie bezpieczeń (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
Jak zbudować trwałe relacje biznesowe dzięki przedstawicielstwu handlowemu? Przedstawiciel Handlowy
Jak zbudować trwałe relacje biznesowe dzięki przedstawicielstwu handlowemu? Strategie i dobre praktyki w pracy z klientami W czasach rosnącej automatyzacji i cyfryzacji sprzedaży, znaczenie bezpośrednich, osobistych relacji wciąż pozostaje kluczowe – szczególnie w sektorze B2B i sprzedaży złożonej. To właśnie przedstawiciele handlowi, będąc "twarzą firmy", mają unikalną szansę na budowanie trwałych relacji biznesowych. Jak robić to skutecznie? 1. Zacznij od słuchania, nie od oferty Podstawą każdej relacji – również biznesowej – jest zrozumienie drugiej strony. Zanim przedstawiciel zacznie mówić o produkcie, powinien zadać pytania, słuchać i wyciągać wnioski. Klienci oczekują indywidualnego podejścia, nie gotowych skryptów sprzedażowych. 🟢 Dobre praktyki: Stosuj pytania otwarte. Notuj kluczowe potrzeby kl (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.