Wpisy zawierające słowo kluczowe przyszłość e-commerce.
Voice commerce i jego wpływ na rynek B2B — jak się przygotować? Przedstawiciel Handlowy
Voice commerce i jego wpływ na rynek B2B — jak się przygotować? Voice commerce, czyli handel oparty na technologii rozpoznawania głosu, już teraz zmienia sposób, w jaki konsumenci wchodzą w interakcje z markami. Choć rozwiązania głosowe kojarzą się głównie z sektorem B2C i konsumentami indywidualnymi, to coraz większe znaczenie zyskują również w świecie B2B. Firmy, które chcą utrzymać konkurencyjność, powinny zacząć przygotowywać się do tej rewolucji. Czym jest voice commerce? Voice commerce to wykorzystanie komend głosowych do wyszukiwania, zamawiania i zarządzania produktami lub usługami. Dzięki integracji z asystentami głosowymi, jak Alexa, Google Assistant czy Siri, użytkownicy mogą bezdotykowo wykonywać operacje zakupowe czy logistyczne. Jak voice commerce wpływa na rynek B2B? W świecie B2B voice commerce może usprawnić m.in. skł (...) Zobacz cały wpis na blogu » |
W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.
Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.